تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور تهیه کدو بره، مخصوص گیاهخواران

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، کدو بره یک غذای مازندرانی و همه‌پسند است که سریع هم آماده می‌شود. اگر پیرو رژیم گیاه‌خواری باشید گزینه خوبی برای شماست. پس با ما همراه باشید.

کدو بره، مخصوص گیاهخواران، همه پسند و مازندرانی!

مواد اصلی:

سیب زمینی: ۲ عدد
کدو سبز: ۵ عدد
گوجه فرنگی: ۵ عدد
پیاز (بزرگ): ۱ عدد
تخم مرغ: ۳ عدد
روغن: به مقدار لازم
نمک و فلفل و زرد چوبه: به مقدار لازم
کدو بره، مخصوص گیاهخواران، همه پسند و مازندرانی!

طرز تهیه:

۱. در ظرفی مناسب ابتدا پیاز را نگینی خرد می‌کنیم و به مدت دو دقیقه با حرارت زیاد و کمی روغن در تابه تفت می‌دهیم نمک و زردچوبه را اضافه نموده و سیب‌زمینی را که نگینی خرد کرده و داخل آن می‌ریزیم و مواد را کمی تفت می‌دهیم.

۲. شعله را که تا این لحظه نسبتا زیاد بود کم کرده و در تابه را بسته و می‌گذاریم مواد به مدت پنج تا هفت دقیقه روی حرارت پخته شود.

۳. کدوی حلقه شده را در ظرفی جدا کمی سرخ میکنیم و به مواد اضافه نموده و آن را نیز چند دقیقه تفت میدهیم و بعد گوجه‌فرنگی‌های خرد شده و تخم‌مرغ‌ها را روی آن ریخته و باز هم شعله را کمتر می‌کنیم تا مواد با در بسته ۱۰ دقیقه بپزد در مرحله آخر فلفل سیاه را روی غذا پاشیده و سرو می‌کنیم.

نکات

بهتر است روی غذا مقداری گرد غوره، گرد لیمو یا آبغوره بریزیم یا با کمی رب انار ترش آن را مزه دار کنیم.

بیشتر بخوانید:چگونه به غذا‌ها ادویه اضافه کنیم؟

منبع: سرآشپز پاپیون

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور تهیه کدو بره، مخصوص گیاهخواران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..