تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه کسی را که دوست داریم دلتنگ خود کنیم؟

۸۱۹۴۶۴

۳۳۴۳ بازدید

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: گاهی تمام چیزی که یک فرد به آن نیاز دارد این است که تلنگری به او بزنیم تا یادش بیاید که چه چیزی را از دست داده است. اگر شما هم عشق زندگی تان را از دست داده اید اما دلتان هنوز پیش اوست و به دنبال راهی هستید تا او را دلتنگ خود کنید، کارهایی را که در ادامه برایتان آورده ایم، انجام دهید.

چگونه کسی را که دوست داریم دلتنگ خود کنیم؟

اگر به دنبال راهی برای این هستید که طرف مقابل تان را دلتنگ تان کنید، نشانه این است که دوست دارید او را بار دیگر به زندگی تان راه دهید. اما قبل از هر کاری به این سوالات پاسخ دهید: دلیل جدایی شما چه بود؟ آیا رابطه تان قبل از جدایی خوب پیش می رفت؟ آیا در رابطه ای سالم بوده اید یا سمی؟ پس از پاسخ به این سوالات، اگر فکر می کنید که طرف مقابل تان ارزشش را دارد، برای دلتنگ ساختن و به تبع بازگشت او تلاش کنید.

عکس هایی از خودتان در حال خوشگذرانی بگذارید

اگر پس از جدایی از عشق زندگی تان اینطور نشان دهید که ناراحت و افسرده هستید، او هیچ توجهی به شما نخواهد کرد. اما برعکس، اگر سعی کنید که خوشحال باشید، حسادت او را بر انگیخته اید. بنابراین در شبکه های اجتماعی عکس هایی از خود را که در حال خوشگذارنی هستید منتشر کنید. حتی اگر در حال خوشگذرانی نبودید، از دوستان تان بخواهید که با شما یک عکس دسته جمعی بگیرند و آن را در صفحه تان آپلود کنید. مطمئنا طرف مقابل تان از این که در این شرایط در کنار شما نیست، ناراحت شده و عکس العمل نشان خواهد داد.

پست هایی از خاطرات مشترکتان بگذارید

اگر با گذاشتن عکس های مشترک تان در شبکه های اجتماعی مشکلی ندارید، می توانید عکس های مشترکی از خاطرات خوش تان را منتشر کنید. با این کار به او نشان می دهید که هنوز هم به روزهای با هم بودن فکر می کنید. این کار نه تنها دیگران، بلکه عشق زندگی تان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. علاوه بر آن، اگر او به فکر بازگشت بود اما جرات اش را نداشت، با این کار شما جسارت لازم را پیدا خواهد کرد.

برای او آرزوی خوشبختی کنید

زمانی که ما عشق از دست رفته مان را می بینیم یا با او بعد مدت ها ارتباط برقرار می کنیم، معمولا ناراحت و افسرده می شویم. اما شما باید این احساس را در خود سرکوب کنید. اگر به هر دلیل با او برخورد کردید، سعی کنید که خودتان را خوب نشان دهید. به جای گله کردن، برای او آرزوی بهترین ها را داشته باشید. این رفتار بالغانه برای طرف مقابل تان تلنگری خواهد بود که بداند چه کسی را از دست داده است. اگر این برخورد، آخرین برخوردی باشد که او با شما داشته، رفتار مثبت شما تا همیشه ذهن اش را درگیر خواهد کرد.

به زندگی نرمال خود بازگردید

همیشه لازم نیست که برای دلتنگ کردن دیگران به سمت شان بروید، گاهی تنها چیزی که شما به آن نیاز دارید این است که زندگی عادی خودتان را داشته باشید. بگذارید که او ببینید شما بدون او هم می توانید زندگی کنید. همین برای او کافی ست تا بخواهد که در قسمتی از زندگی مستقل شما شریک باشد. اگر او از بیرون ببیند که شما زندگی نرمال و برنامه های همیشگی خودتان را دارید، مطمئنا می خواهد که از زاویه دید نزدیک تری با شما در ارتباط باشد.

به خودتان بیشتر برسید

اگر شما بیش از زمانی که طرف مقابل تان در زندگی تان بوده به خودتان برسید، شک نکنید که دل او برایتان تنگ خواهد شد.  یک واقعیت وجود دارد و آن این که اگر شما برای خودتان ارزش قائل شوید، دیگران هم برایتان ارزش قائل خواهند شد. بنابراین هر چه بیشتر برای خودتان وقت بگذارید، طرف مقابل تان را بیشتر برای نزدیک شدن به خودتان تحریک کرده اید. لباس هایی را بپوشید که او دوست دارد، موهایتان را مدل مورد علاقه او درست کنید و... مطمئنا او برای این که به شما بگوید چقدر زیباتر از قبل شده اید، به سمت تان خواهد آمد.

چگونه کسی را که دوست داریم دلتنگ خود کنیم؟

فاصله تان را حفظ کنید

فاصله آدمها را دلتنگ می کند. اگر شما سعی کنید که مدام به سمت اش بروید و با او صحبت کنید، در واقع او را از خود رانده اید. یادتان باشد، اگر می خواهید که دل طرف مقابل تان برای شما تنگ شود، باید فاصله تان را با او حفظ کنید. در واقع هر چه بیشتر در دسترس باشید، احتمال دلتنگ کردن او را کاهش داده اید. آیا او می تواند دلش برای کسی که ترکش نمی کند، تنگ شود؟!

دلتنگی تان را پنهان کنید

اگر طرف مقابل تان به سمت تان بازگشت و احساس پشیمانی کرد، حتی اگر می خواهید که به او فرصت دوباره ای دهید، کمی صبر کنید. انعطاف پذیری در این شرایط کار عاقلانه ای نیست. طوری برخورد کنید که او فکر نکند برای شما همان آدم سابق است. به او نگویید که چقدر دلتان برایش تنگ شده و چقدر برای بازگشت اش روزشماری می کردید. در ابتدا کمی خشک و سرد با او برخورد کنید و از زندگی تان جزییات زیادی بروز ندهید، بگذارید که او خودش برای دریافت اطلاعات بیشتر و به دست آوردن دل شما تلاش کند.

برای خودتان زمان بگذارید

به زندگی تان فکر کنید. شما چه کسی بوده اید؟ چه کسی دوست دارید باشید؟ سعی کنید که برای خودتان وقت بیشتری بگذارید و تبدیل به انسان بهتری شوید. شما باید الگوی دیگران باشید، فردی که به تنهایی هم موفق است. اعتماد به نفس بالا می تواند یکی از مهمترین محرک ها برای بازگشت طرف مقابل تان باشد، پس خودتان را دست کم نگیرید.

از موفقیت هایتان حرف بزنید

همه ما جذب آدمهای موفق می شویم. اگر طرف مقابل تان ببیند که شما در غیاب او به موفقیت های زیادی دست یافته اید، مطمئنا به سمت تان جذب می شود. بنابراین سعی کنید که در هر شرایطی بهترین باشید تا نه تنها اطرافیان تان، بلکه عزیزترین فرد زندگی تان هم از کنار شما بودن به خود افتخار کند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه کسی را که دوست داریم دلتنگ خود کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..