تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعات جدید از «ماهواره پیام»

رئیس‌جمهور از آخرین اطلاعات درباره پرتاب ماهواره پیام به فضا سخن گفت.

به گزارش شمانیوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در سخنرانی که در جمع مردم گنبدکاووس انجام شد، درباره پرتاب ماهواره پیام گفت: ماهواره پیام که ساخته شده‌ی دانشگاهیان و به ویژه دانشگاه امیرکبیر است؛ توسط ماهواره‌بری که به دست ایثارگران و جوانان غیور این دیار ساخته شده بزودی در ۶۰۰ کیلومتری فضا قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این ماهواره می‌تواند وضع آب و هوا، کشاورزی و جنگل‌ها را برای ما رصد کرده و در اختیار ما بگذارد و در روز ۶ بار از بالای سر ما عبور خواهد کرد و اولین ماهواره عملیاتی کشور عزیز ایران است.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: این ماهواره یک ماهواره تحقیقاتی نیست بلکه عملیاتی است و برای اولین بار ماهواره‌ای را پرتاب می‌کنیم که به صورت روزانه مسائل کشور را در اختیار ما قرار می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعات جدید از «ماهواره پیام»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..