تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوای خوزستان تا آخر هفته بارانی است

محمد سبزه زاری اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته شهر آغاجری با دمای ۱۹ و شهر دهدز با دمای پنج درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین شهرهای خوزستان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه طی همین مدت شهر اهواز حداکثر دمای ۱۵ و حداقل دمای ۱۴ درجه سانتیگراد را گزارش کرده است، خبر داد: بارش ها همراه با رعد و برق با شدت و ضعف تا آخر هفته ادامه دارد.

سبزه‌ زاری بیان کرد: طی روز جاری وزش بادها قابل ملاحظه بوده و خلیج فارس مواج است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان در خصوص بارش برف در خوزستان گفت: بارش در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

سبزه‌زاری میزان بارندگی ها تا ساعت ۹ صبح امروز را در شهر حسینیه ۵۱.۴، لالی ۲۵.۵، شوش ۱۹.۷، دزفول ۱۵.۵، دهدز ۱۵.۱، ایذه ۱۲.۹، گتوند ۱۱.۴، شوشتر ۷.۹مسجدسلیمان ۷.۶، بستان ۷.۵، اهواز ۱.۵، کشاوزی ۱، رامهرمز ۰.۲ و شادگان ۰.۰۱ میلیمتر اعلام کرد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوای خوزستان تا آخر هفته بارانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..