تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی:در روزهای پیش رو ۲ ماهواره به فضا پرتاب خواهیم کرد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری ها، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز دوشنبه ۲۴ دی در جمع پرشور مردم در استادیوم تختی گنبد کاووس،‌گفت: استان گلستان، استان وحدت اقوام و مذاهب، و گلستان ایران است. مردم گلستان، در تمام صحنه ها با شجاعت، مرزدار اسلام و انقلاب و ایران بوده اند. سرزمین تاریخی گلستان، میزبان عرفا و حکمای بزرگی چون مختوم قلی، ابوریحان و امیرکبیرها بوده است. مختوم قلی با احترام به اهل بیت، همه را به وحدت و اعتدال دعوت می کرد. از استان گلستان جز بوی برادری و اتحاد استشمام نکردیم. دست بزرگان استان را بخاطر این وحدت می بوسیم.

اهم اظهارات روحانی به شرح زیر است:

*بیش از پانصد شهید گنبد در دفاع مقدس نشان دهنده اتحاد شیعه و سنی در دفاع از اسلام و میهن است.

*در روزهای پیش رو انشاالله ۲ ماهواره را به فضا پرتاب خواهیم کرد. 

*امنیت امروز در این سرزمین افتخار ماست.

*هواپیمایی که امروز صبح سانحه دید، در حال انتقال گوشت بود، برای تامین نیازهای شما است. همه ی این کارها برای خدمت به شما مردم است. دولت خادم و نوکر شما است.

*در یک سال منتهی به فصل پاییز ۶۰۰هزار اشتغال ایجاد کردیم اما همچنان به بیکاران گذشته افزوده می‌شود.

*ما برای سال آینده یک تحرک وسیع در زمینه ساخت و ساز مسکن انجام خواهیم داد.در سال ۹۸، صد هزار واحد مسکونی به وسیله توسعه گران برای مردم ساخته می‌شود. 

۲۱۴۲۱۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی:در روزهای پیش رو ۲ ماهواره به فضا پرتاب خواهیم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..