تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش تقاضای مس به دنبال تغییر در نحوه قیمت‌گذاری

در جریان معاملات دیروز بورس کالا، خریداران به دستور العمل جدید شرکت مس مبنی بر تغییر در نحوه قیمت‌گذاری محصولات مسی واکنش مثبت نشان دادند؛ به‌طوری‌که در جریان معاملات دیروز ۳ هزار تن مس کاتدی معامله شد.

به گزارش شمانیوز: دیروز یکشنبه (۲۳ دی) تالار‌های مختلف بورس کالا درمجموع ارزشی حدود ۳۵۹ میلیارد تومان داشتند که در ۱۰۴ قرارداد منعقد شدند؛ از این میزان حدود ۳۲۶ میلیارد تومان آن به رینگ داخلی تعلق داشت. در این میان، تالار محصولات صنعتی نیز بیشترین ارزش معاملات را در حدود ۲۳۹.۶ میلیارد تومان به خود اختصاص داد.
بر اساس این گزارش و با توجه به موافقت وزارت صمت برای اعطای تسهیلات ۳ درصدی به خریداران محصولات ملی مس و همچنین اعطای شرایط بازپرداخت بهتر به خریداران، مس کاتدی با تقاضای خوبی روبرو شد و بعد از چند هفته، مجدداً ۳۰۰۰ تنی تقاضای واقعی داشت.

منبع:مس پرس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش تقاضای مس به دنبال تغییر در نحوه قیمت‌گذاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..