تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلالی‌ها دست به دامان رحمتی شدند

آبی‌پوشان تهرانی در اردوی آماده‌سازی این تیم دل‌مشغولی‌های بسیاری دارند

به گزارش شمانیوز، تیم فوتبال استقلال تهران هم‌اکنون در آنتالیای ترکیه در حال گذراندن اردوی آماده‌سازی خود برای رقابت‌های نیم‌فصل دوم لیگ برتر می‌باشد.

پیش از سفر آبی‌پوشان، حواله‌هایی از جانب باشگاه در اختیار بازیکنان قرار گرفت که موعد نقد شدن آن، روزِ گذشته بود. گفته می‌شود نگرانی بازیکنان بابت نقد شدن این حواله‌ها به حدی بالا بود که مرتباً به مهدی رحمتی رجوع کرده و پیگیر این موضوع می‌شدند. پس از افزایش این نگرانی‌ها، رحمتی با تهران تماس‌هایی برقرار کرده و به بازیکنان اطمینان خاطر داده است.

به نظر می‌رسد اصغر حاجیلو نیز بابت این موضوع با بازیکنان صحبت‌هایی کرده و خیال آن‌ها را بابت پرداخت‌ها آسوده ساخته است./ورزش11

شما می توانید در انتهای این خبر(قسمت نظرات) نقطه نظر خود را در اختیار سایر خوانندگان مطلب قرار دهید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلالی‌ها دست به دامان رحمتی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..