تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گل محمدی برابر سردار زانو زد!

به گزارش شمانیوز ، در این دیدار که در حضور کمتر از یکصد تماشاگر در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد، سردار بوکان با یک گل به پیروزی رسید.

علی صبوری در دقیقه ۸۷ گل برتری تیم سردار بوکان در این بازی را به ثمر رساند.

صبوری روی ضربه ایستگاهی و اشتباه مسلم باقری دروازه بان شهرداری همان به گل رسید.

مسلم باقری، حسین کاظمی، پیمان حشمتی، میلاد باقری، پیمان احتظاظی، کاظم صالحی، امیرحسین پورقاسمی، هادی بلوری، مصطفی قیصری، مسعود رمضانی و امیرحسین سوری ترکیب تیم شهرداری همدان در این بازی را تشکیل دادند.

محمد فرامرزی، محمد آژی، مهدی سلمانی، حمزه علی، سامان نورمحمدی، علیرضا صبوری، اصغر خسروی، امیر عباسی، محمدرضا حقانی، حسین حمیدی و امین انصاری نیز ترکیب تیم سردار بوکان در این بازی را تشکیل دادند.

حدود ۵۰ هوادار بوکانی در ورزشگاه به تشویق تیم خود پرداختند و هر ۲ تیم در این بازی چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشتند.

اشکان رضایی مقدم به همراه ساسان مصری و محسن مشاکی این بازی را قضاوت کردند./برنا

شما می توانید در انتهای این خبر(قسمت نظرات) نقطه نظر خود را در اختیار سایر خوانندگان مطلب قرار دهید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گل محمدی برابر سردار زانو زد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..