تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات سقوط هواپیما بوئینگ در کرج + تصاویر

ناصرچرخساز مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز در بیان جزییاتی از این حادثه گفت:‌ مبداء این هواپیما فرودگاه پیام بوده و به دلایلی که هنوز مشخص نیست در پادگان فتح سپاه سقوط کرده است.

این مسئول توضیح داد: متاسفانه این هواپیما برخوردی با خانه‌های مسکونی داشته و دچار حریق شده است و در حال حاضر عملیات اطفاء حریق و عملیات جستجوی مصدومان احتمالی در حال انجام است

در حال بروز رسانی...

ساعت 09:40 جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور نیز اعلام کرد: هواپیمای قرقیزستانی بود به هنگام فرود از باند خارج شد و دچار آتش‌سوزی می شود و به محض دریافت خبر تیم‌های بررسی سانحه به محل اعزام شدند.

ساعت 09:30 فرماندار فردیس گفت: هواپیمایی که صبح امروز در زیبادشت و در حوزه شهرستان فردیس سقوط کرد متعلق به کشور قرقیزستان بوده که به سمت فرودگاه پیام در حال پرواز بوده و در شهرک مسکونی زیبادشت سقوط کرده است.

جزئیات سقوط هواپیما بوئینگ در کرج + تصاویر

ساعت 09:35  گفته مى شود اين هواپيما حامل محموله گوشت از قرقيزستان به ايران بوده است.كارشناسان بررسى سانحه در نزديكى محل سانحه هستند

ساعت 09:33 احتمالاً هواپيما هنگام فرود دچار مشكلى شده و سقوط كرده است. خبرها حاكى از كشته شدن همه سرنشينان اين هواپيما دارد. 

ساعت 09:30  تصاوير مخابره شده از سانحه بوئينگ٧٠٧ نشان مى دهد كه هواپيما كاملا در آتش سوخته است. 

ساعت 09:25  هواپیمای باری۷۰۷ از بیشکک قرقیزستان به سمت فرودگاه پیام در حال حرکت بوده است که خلبان به اشتباه در فرودگاه فتح کرج فرود آمده است.

ساعت 09:22  این هواپیما 10 خدمه پروازی داشت و اکیپ‌های اورژانس جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

جزئیات سقوط هواپیما بوئینگ در کرج

عکس محل حادثه هواپیمای بوئینگ 707

ساعت  09:20 اورژانش : یک بالگرد ، یک اتوبوس آمبولانس و ده آمبولانس به منطقه  حادثه اعزام شده اند

ساعت 09:15 یک فروند هواپیمای بوئینگ 707ایران در حوالی فرودگاه فتح کرج دچار سانحه شده است/ دود منطقه سقوط را فرا گرفته است




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات سقوط هواپیما بوئینگ در کرج + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..