تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تا فرصت از دست نرفته باید به داد استقلال رسید

با فراز فاطمی بازیکن اسبق استقلال درخصوص بازی تیم کشورمان با ویتنام و شرایط این روز‌های استقلال به صورت تلفنی به گفتگو نشستیم.

عملکرد تیم کی‌روش برابر ویتنام چطور بود؟
ایران کاملاً منطقی و منسجم کار کرد. فاصله خطوط در تیم ما نزدیک به هم بود و آن‌ها پرس را به خوبی انجام دادند. کارلوس کی‌روش نسبت به بازی قبل چند تغییر را در ترکیب انجام داده بود و به نظر می‌رسد به این دلیل بود که تیم ما توسط حریفان آنالیز نشد.

در نیمه دوم بهتر نبودیم؟
در نیمه دوم بازی، نسبت به نیمه اول مسلط‌تر بودیم. حدود ۱۰ دقیقه سردرگم کار کردیم. منظورم همان دقایقی بود که ویتنام جلو کشید و چند موقعیتی را به دلیل اشتباهات فردی به آن‌ها دادیم و خوشبختانه دروازه‌مان باز نشد.

 زوج طارمی و آزمون چطور بودند؟
هر دو فوق‌العاده کار کردند. این زوج بازی به بازی بهتر می‌شوند و فشار بسیار خوبی را بر دفاع و دروازه حریف وارد می‌کنند.

بهترین بازیکن ایران چه کسی بود؟
سامان قدوس که برای اولین بازی در ترکیب فیکس ایران قرار گرفت و عملکرد خوبی را از خود نشان داد. همچنین او در دیدار گذشته‌مان مقابل یمن هم گلزنی کرد و نمایش متفاوتی در این جام داشته است.

مصاف بعدی مقابل عراق است، به نظر شما این بازی چطور خواهد بود؟
سخت‌ترین مصاف ما در گروه D بازی با عراق است. آن‌ها شناخت خوبی از ما دارند و از لحاظ فیزیکی پیشرفت کرده‌اند. با چند تغییر دیگری که کارلوس کی‌روش در این دیدار می‌دهد امیدوارم بتوانیم پیروز این بازی شویم و به عنوان تیم اول به گروه بعد صعود کنیم.

شرایط استقلال را چطور می‌بینید؟
استقلال بعد از حضور فرهاد مجیدی به روز‌های خوب خواهد رسید. او می‌تواند از لحاظ روحی – روانی شرایط را تغییر دهد. مجیدی تجربه خوبی در استقلال دارد و به خانه خود بازگشته است، اما تنها یک مشکل وجود دارد.

چه مشکلی؟
مشکل بزرگ استقلال این روز‌ها در جذب بازیکن است. از مدیران استقلال می‌خواهم هرچه زودتر به وضعیت تیم و بازیکنان رسیدگی کنند. آبی‌ها نیاز به چند بازیکن دارند و تا فرصت از دست نرفته باید به داد تیم رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تا فرصت از دست نرفته باید به داد استقلال رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..