تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی‌روش شکایت خود را به روی سکوها برد

۸۱۹۶۵۸

۹۲۳ بازدید

مسئولان برگزار کننده دیدار تیم ملی مقابل ویتنام در ورزشگاه آل نهیان از همان دقایق ابتدایی، روی اعصاب سرمربی تیم ملی ایران قدم زدند.

ورزش سه: مسئولان برگزار کننده دیدار تیم ملی مقابل ویتنام در ورزشگاه آل نهیان از همان دقایق ابتدایی، روی اعصاب سرمربی تیم ملی ایران قدم زدند.

تقریبا همه کسانی که با کارلوس کی‌روش آشنایی دارند از حساسیت بالای او آگاهی دارند. سرمربی تیم ملی چه داخل کشور و چه خارج از کشور، نسبت به اتفاقاتی که حول تیم ملی می افتد واکنش نشان می دهد و در صورتی که پیش بینی ها مطابق نظر او پیش نرود کاملا وی را عصبانی می کند.

این اتفاق درست از زمانی که ملی پوشان وارد ورزشگاه آل نهیان شدند و پا به رختکن گذاشتند آغاز شد. در حالی که انتظار می رفت رختکن مربوط به مربیان با بازیکنان متفاوت باشد این گونه نبود و همین موضوع اعصاب سرمربی تیم ملی را به هم ریخت. کارلوس کی روش متوجه اتاقی خالی شد و به همین دلیل خواسته خود را به کفاشیان اطلاع داد و او نیز سعی بر گرفتن اجازه استفاده از آن را داشت اما این اتفاق نیفتاد تا سرمربی تیم ملی ناراحت اقدام به ترک رختکن کند.

در حین بازی نیز همین رفتار کی‌روش همراه او بود. سرمربی تیم ملی که مسئولان برگزار کننده بازی روی اعصاب او قدم زده بودند تا متوجه چند اشتباه از سوی داور شد فورا با اشاره انگشت، علی کفاشیان را به عنوان نایب رئیس مورد خطاب قرار می داد تا او در انتقال آن کوشاتر باشد!

هرچند ارجاع های کی‌روش به نایب رئیس AFC در نهایت سودی نداشت اما حداقل اعتراض نشده ای باقی نگذاشت تا کفاشیان به عنوان یک ایرانی حاضر در کنفدراسیون فوتبال آسیا کمی بیشتر برای احقاق حق تیم ملی کشورش تلاش کند.

البته خود کفاشیان نیز پس از پایان بازی از لج بازی مسئولان برگزار کننده جهت اختصاص ندادن اتاق مورد نظر به کی روش و تیم ملی شاکی بود اما در نهایت نتوانست کاری در این باره از پیش ببرد و تنها فیگور جالب کی روش از درون زمین و در انتقال عصبانیت به سکوهای جایگاه ویژه از این اتفاق باقی ماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی‌روش شکایت خود را به روی سکوها برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..