تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶ معاونت آموزش و پرورش را حفظ کردیم/ به دنبال موافقت سازمان امور استخدامی با ۳۰ باکس مدیریتی هستیم

۶ معاونت آموزش و پرورش را حفظ کردیم/ به دنبال موافقت سازمان امور استخدامی با ۳۰ باکس مدیریتی هستیموزیر آموزش و پرورش گفت: براساس اشل دولت هر نهادی باید پنج معاونت داشته باشد، اما توانستیم ۶ معاونت را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم معارفه قائم مقام وزیر و سرپرست مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش، معاون حقوقی و امور مجلس و مشاوران وزیر آموزش پرورش با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش امروز در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در این مراسم با اشاره به اینکه آموزش و پرورش طی ۴۰ ساله گذشته نقدهایی به آن وارد است اما دستاوردهایی هم داشتیم، اظهار کرد: این نمایش دستاوردهایی است که برای آموزش و پرورش زحمت کشیدند و مانند یک فرض برای ماست.

کوچک سازی سیاست درست دولت در نهادهاست

وی ادامه داد: کوچک سازی، کاهش و اصلاح ساختارهای اداری، سیاستی است که دولت به درستی آن را پیش گرفته است و نظام تصمیم گیری ما با سرعت بر آن متمرکز است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش نه تنها در کشور ما بلکه در بسیاری از کشورها به طور متمرکز سیاست گذاری نمی‌شود و این موضوع لازمه جامعه است.

بطحایی با اشاره به اینکه چابک سازی باعث می‌شود تا تعدادی از واحدهای سازمانی را در حوزه ساختاری با تلفیق ماموریت ها و اصلاح کارها دنبال کنیم، تصریح کرد: اگر چارت جدید آموزش و پرورش ابلاغ شد تلفیق ها صرفا هدف نیست بلکه اصلاح ماموریت ها هم باید دیده شود.

وی ادامه داد: تغییرات ساختاری در ادارات کل نیز خواهیم داشت و آنچه در حوزه ساختار اداری انتظار داریم در کوتاه مدت اتفاق نمی افتد و اولین مساله بعد از اصلاح ساختار چالش هایی است که بروز پیدا می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: برای بهره‌مندی از نهادی چالاک باید با نظرات کارشناسی پیش برویم و براساس اشل دولت هر نهادی باید پنج معاونت داشته باشد اما با توجه به شرایط آموزش و پرورش ۶ معاونت حوزه ستادی را حفظ کردیم و سازمان اداری و استخدامی در این مسیر مساعدت کافی با ما داشت اما ۳۰ باکس مدیریتی مورد توجه است و اکنون موافقت سازمان اداری و استخدامی را با این شرایط دنبال می‌کنیم.

در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی عسگری معاون حقوقی جدید آموزش و پرورش بیان کرد: آموزش و پرورش زیر بنایی است و نباید بگذاریم از آن غفلت شود و سند تحول بنیادین باید مورد توجه باشد.

لزوم توجه به کمک‌های حوزه‌های علمیه

وی ادامه داد: صدر و ذیل نظام را باید به صف کنیم و کمک‌های حوزه‌های علمیه را مورد توجه قرار دهیم.

علی عسگری اظهار کرد: همان اقتصاد ترکیبی و نگاه برای برون رفت از مشکلات با نشست‌های مشترک و فعال سازی طرح‌ها و راه اندازی پایگاه مجلس برای نمایندگان و پی‌جویی مباحث حقوقی در دستور کار داریم.

مرتضی نظری رئیس سابق مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش بیان کرد: تمام تلاش روابط عمومی بر آن بود که روی هدف اصلی متمرکز شدیم و اطلاع رسانی شایسته، به هنگام و واقعی و در چارچوب نظام تعلیم و تربیت و دفاع تمام از ذی‌نفعان آموزش و پرورش داشته باشیم.

وی ادامه داد: دانش آموزان به عنوان ذی‌نفعان اصلی مورد توجه بودند و اگر کاستی بوده است سو مدیریت بنده بوده است که از آن عذرخواهی می‌کنم، همچنین از همراهی صمیمانه رسانه‌ها، سایت‌ها و ادمین‌های کانال‌های خبری تشکر می‌کنم و به رسم ادب و وظیفه از آن قدردانی می‌کنم.

نظری بیان کرد: امیدوارم روابط عمومی به عنوان یک پارادیم در این ادغام مورد توجه باشد و ایمان دارم با تدابیر هوشمندانه چراغ روابط عمومی در این تصمیم نه تنها کم فروغ نشود بلکه چراغ آن پر فروغ تر از قبل باشد و این دستگاه بزرگ تعلیم و تعلیم دچار ضعف نشود.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶ معاونت آموزش و پرورش را حفظ کردیم/ به دنبال موافقت سازمان امور استخدامی با ۳۰ باکس مدیریتی هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..