تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیر ترکیه ارزانترین ارز و یوآن گرانترین پول جهان است

دویچه بانک آلمان اعلام کرد لیر ترکیه و یوآن به ترتیب بعنوان ارزانترین و گرانترین ارزهای جهان هستند.

<a class='no-color' href='http://newsfa.ir/'>لیر ترکیه ارزانترین ارز و یوآن گرانترین پول جهان است</a>
به نقل از روزنامه ترکیه ای دونیا، «جورج ساراولوس» استراتژیست دویچه بانک آلمان گفت: لیر ترکیه ارزانترین ارز جهان است. وی گفت: لیر ترکیه از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۳ درصد از ارزش خود را از دست داده است و ارزانترین ارز جهان شناخته می شود.

همچنین لیر در سال ۲۰۱۸ میلادی ۲۸ درصد از ارزش خود را در برابر دلار آمریکا از دست داد و بحران ارزی ترکیه به بازارهای مالی این کشور کشیده شد و در نهایت منجر به کاهش ۱.۱ درصدی اقتصادی این کشور در سه ماه سوم سال گذشته میلادی شد.

«ساراولوس» افزود: لیر ترکیه در ۴۸ ساعت گذشته در استانبول با ۱.۳ درصد کاهش روبرو و هر ۵.۴۸ لیر در برابر یک دلار معامله شد؛ این در حالی است که یوآن چین با رسیدن به بالاترین سطح خود در ۶ ماه اخیر در برابر دلار به عنوان گرانترین ارز جهان شناخته می شود.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیر ترکیه ارزانترین ارز و یوآن گرانترین پول جهان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..