تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمایه گذاران جاذبه های گردشگری گلستان را به دنیا معرفی کنند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  واعظی رییس دفتر ریاست جمهور امشب در برنامه تلویزیونی سرزمین من شبکه گلستان گفت: استان گلستان جاذبه‌های زیادی دارد و اقوام در این استان هر کدام کلکسیونی از زیبایی‌ها هستند.


وی با اشاره به اینکه باید به کشاورزی گلستان توجه ویژه‌ای شود گفت: گلستان ۲۱ سال است که استان شده است و خواسته ریاست جمهوری این است که استان گلستان ۵ تا ۱۰ سال دیگر نسبت به استان‌های همجوار مانند  مازندران و سمنان چیزی کم نداشته باشد.


واعظی هدف ریاست جمهوری از رفتن به گنبدکاووس را تشکر از مردم این شهرستان دانست و افزود: مردم وفادار به مملکت و نظام خود هستند که در انتخابات این موضوع مشخص شد.


وی با اشاره به اینکه بسیاری از نیازمندی‌هایی که در داخل کشور وجود دارد مسئله صادرات است گفت: استان گلستان ظرفیت صادرات خاویار، میگو و برخی دیگر از محصولات را دارد.


رییس دفتر ریاست جمهور گفت: پرداختن به ۱۱ طرح طی سفر دولت به استان گلستان از برنامه‌های ماست تا تحولاتی به وجود بیاید و برای کدام رقم قبل توجهی برنامه ریزی کردیم.


وی گفت: مسئله آب شرب بسیار مهم است و سد‌هایی که در برنامه داریم فعال می‌شوند و همچنین  بحث بازرگانی نیز در برنامه وجود دارد و  نوید این را بدهم که برخی از بانک‌ها برای سرمایه گذاری با بخش خصوصی اقدام می‌کنند و ما بخش خصوصی را حمایت می‌کنیم و منابع بانک ها را به سمت استان‌هایی مانند گلستان سوق می‌دهیم.


وی گفت:در بحث آموزش عالی، آموزش و پرورش، فرهنگ ، گردشگری و بوم گردی استان مواردی است که برای افتتاح طرح‌ها برنامه ریزی شده است.


رییس دفتر ریاست جمهور گفت: موضوع آشوراده با همتی که انجام شد و تمام موانعی که در این سال‌ها وجود داشت این مژده را به شما می‌دهم که این موانع برطرف شد.


وی گفت: طرح‌هایی در ورزش، بهداشت و درمان، عمران شهری و روستایی، حمل و نقل و کشاورزی افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود که به توسعه استان کمک می‌کند.

واعظی گفت: در استان گلستان تورم و بحث بیکاری نسبت به معدل متوسط کشوری پایین‌تر است و ما باید بتوانیم با یک انرژی خوب، با مدیران استان، بخش خصوصی و مردم برای توسعه استان تلاش کنیم تا یک تحول شکل بگیرد.

انتهای پیام/م

صحبت های رییس دفتر رییس جمهور در برنامه زنده شبکه گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمایه گذاران جاذبه های گردشگری گلستان را به دنیا معرفی کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..