تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واسطه گری باعث افزایش قیمت کالا‌های اساسی است

واسطه گری باعث افزایش قیمت کالا‌های اساسی استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمود واعظی رییس دفتر ریاست جمهور بعد از دیدار با نماینده، ولی فقیه در گلستان در جمع فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران بخش خصوصی صنعت، کشاورزی استان حاضر شد.

واعظی در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان گفت: واسطه گری نرخ کالا‌های اساسی را بالا برده است.

وی افزود: برخی با دریافت ارز با نرخ دولتی محصول وارد می‌کنند، اما به دلیل قرار گرفتن کالای وارداتی در دست واسطه‌های مختلف، کالا‌ها با نرخ ارزان به دست مصرف کننده نمی‌رسد.

واعظی ادامه داد: برای کالای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومان واردات داریم، اما به دلیل واسطه‌های زیاد این کالا‌ها هم افزایش قیمت پیدا کرده اند و این مشکل در بخشی مانند نهاده‌های دامی نیز وجود دارد.

وی با اشاره به برخی مخالفت‌ها درباره اختصاص ارز به تولید کنندگان برای واردات نهاده‌های کشاورزی گفت: باید طرح یا پیشنهادی ارایه شود تا هم موافقان اختصاص ارز و هم مخالفان را قانع کند تا مشکل اختصاص نهاده‌های دامی برطرف شود.

انتهای پیام /گ

محمود واعظی رییس دفتر ریاست جمهور در گرگان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واسطه گری باعث افزایش قیمت کالا‌های اساسی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..