تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم توانمندسازی سمن‌ها و استفاده جوانان در کنار مدیران/ طرح پیشگیری از 5 آسیب اجتماعی مدنظر مقام معظم رهبری به صورت پایلوت در زنجان اجرا می‌شود

ساعت: 20:30 منتشر شده در مورخ: 1397/10/23 شناسه خبر: 1448598

استاندار زنجان گفت: توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد و استفاده از جوانان در کنار مدیران را دنبال می‌کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح‌اله حقیقی امشب در دیدار با فعالین سازمانهای مردم نهاد با بیان اینکه سمن‌ها برای دو هدف تشکیل شده‌اند، اظهار کرد: این دو هدف، نداشتن میل اقتصادی و سیاسی است.

وی اعضای سازمانهای مردم نهاد را افرادی متدین، باسواد و علاقه‌مند به خدمت دانست و عنوان کرد: انگیزه‌های اعضای سازمانهای مردم نهاد ارزشمند بوده که شوق خدمت به روستا، شهر و کشورشان را دارند.

استاندار زنجان با بیان اینکه استفاده از دیدگاه اعضای سمن‌ها ابتدایی‌ترین وظیفه ما است، ابراز کرد: داشتن ۳۴۹ سازمان مردم نهاد خوب است اما آیا به واقع توانسته‌ایم اینها را توانمند کرده و در کنار تصمیم‌سازان قرار دهیم که اگر این کار را نکردیم به این معنی است که کاری انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه اعضای سمن‌ها باید در کنار مدیران قرار گیرند، خاطرنشان کرد: برای سال ۹۸ توانمندسازی سمن‌ها و قرار دادن اعضای آنها در کنار مدیران دنبال خواهد شد که البته ما استفاده از جوانان را کنترل خواهیم کرد.

حقیقی با بیان اینکه هفته آینده سفری به شهرستان خدابنده خواهیم داشت، گفت: در این سفر از نزدیک در جریان مشکلات مردم این شهرستان قرار خواهیم گرفت.

وی افزود: یک بازدید سرزده نیز از شهرستان ماهنشان و شهر دندی خواهم داشت که در این سفر هیچ یک از مدیران استانی و شهرستانی را همراهم نخواهم برد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه مهمترین وظیفه ما در حوزه جوانان ایجاد اشتغال است، گفت: اگر موضوع اشتغال جوانان حل شود، ازدواج و مسکن آنها نیز حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال ۵۰ واحد را به بهره‌برداری خواهیم رساند، ابراز کرد: برای حفظ اشتغال ۱۴۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که یک هزار میلیارد تومان آن تسهیلات و ۴۰۰ میلیارد تومان آن سهم بودجه استان است.

حقیقی با اشاره به اینکه طرحی در دست تهیه است تا جوانان را در کنار مدیران قرار دهیم، اظهار کرد: استفاده از مشاورین جوان در کنار مدیران نیز به گونه‌ای خواهد بود تا هرکسی ایده‌ای برای کمک به مدیریت داشت آن را در کنار مدیران قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به گلایه‌های مدیرعامل جامعه معلولان استان گفت: این گلایه‌ها را قبول دارم و هر مدیری بخواهد تفاوتی بین افراد معلول و سالم قائل شود به صورت جدی با آن برخورد خواهم کرد چرا که به نظرم چنین مدیری جوهره مدیریت ندارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در خصوص راه‌اندازی خانه سازمان‌های غیردولتی نیز اقدامات لازم انجام خواهد شد، افزود: حضور اعضای سازمانهای غیردولتی در جلسات نیز انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه باید مراقب مدیران باشیم، عنوان کرد: در حال حاضر برخی از اهرم‌های مدیریتی را در اختیار ندارم که با فراهم شدن آن برخی کارها به این مدیران واگذار خواهد شد.

حقیقی با اشاره به اقدامات انجام شده در مهرانه زنجان بیان کرد: مهرانه ارزش ملی است که بزرگی و توانمندی مردم زنجان را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه بیشتر کارها را می‌توانیم به صورت پایلوت در زنجان انجام دهیم، گفت: یکی از این کارها پیشگیری از پنج آسیب اجتماعی مدنظر مقام معظم رهبری بوده که استان زنجان از نظر آسیب‌های اجتماعی جزو بهترین‌های کشور است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم توانمندسازی سمن‌ها و استفاده جوانان در کنار مدیران/ طرح پیشگیری از 5 آسیب اجتماعی مدنظر مقام معظم رهبری به صورت پایلوت در زنجان اجرا می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..