تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به کمک استارتاپ‌ها حوزه بیمه را متحول کنیم

دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت:

حوزه بیمه را به کمک استارتاپ‌ها متحول کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اینکه فعالیت استارتاپ‌ها در این حوزه به رونق آن کمکی چشمگیر می‌کند اظهار کرد: با توجه به این مطلب دوازدهمین جلد از کتاب «بررسی تجربیات جهانی شرکت‌های استارتاپی» به بررسی تجربیات جهانی شرکت‌های استارتاپ در حوزه بیمه اختصاص دارد؛ که در آن مدل‌های کسب و کار و تجربیات جهانی استارتاپ‌ها در این حوزه بررسی شده است.

کرمی ادامه داد: این کتاب دارای بخش‌های متنوعی است که می‌توان به ارائه خدمات نوین و متنوع بیمه، پلتفرم آنلاین ارائه خدمات بیمه، خدمات پشتیبان به شرکت‌های بیمه و ابزار‌های مدیریت بیمه برای بیمه شوندگان اشاره کرد. همچنین در بخشی دیگر از این کتاب استارتاپ‌های فعال در زمینه ارائه خدمات نوین و متنوع بیمه همچون سلامت و مسافرت، خودروسازی، عمر، تکمیلی، اموال، محصولات و حوادث معرفی شده اند. در این کتاب سعی شده در گام نخست موضوعات کلیدی در این حوزه بررسی شود سپس ضمن بررسی مطالعات آینده نگاری مهمترین چالش‌ها استخراج شده تا بر اساس آن بتوان پیوندی میان اسن چالش‌ها و راهکار‌های استارتاپی ارائه کرد.

به گفته مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، استارتاپ‌های حوزه بیمه و خدمات مکمل شرکت‌هایی هستند که خدمات سنتی بیمه را با روشی نوآورانه یا در بستر فناوری‌های روز ارائه می‌کنند، این استارتاپ‌ها واسطی میان شرکت‌های بیمه و مصرف کننده برای آموزش، امکان مقایسه خدمات و تسهیل صدور بیمه هستند.

دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی همچنین بیان کرد: شناسایی جهت گیری‌های استارتاپ‌های حوزه بیمه و شناخت چالش‌های پیش روی آن‌ها می‌تواند به راهنمایی مسیر‌های جدید برای شکل گیری و رشد اینگونه شرکت‌ها کمک کند؛ بنابراین انتشار این کتاب در این زمینه مسیر‌هایی جدید برای اکوسیستم شرکت‌های نو پا و دانش بنیان بازگشایی می‌کند تا اثرات اقتصادی و اجتماعی آن‌ها به حداکثر برسد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به کمک استارتاپ‌ها حوزه بیمه را متحول کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..