تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکی الفیصل: خروج آمریکا از سوریه به نفع روسیه و ایران است

۸۱۹۶۵۱

۳۵۳ بازدید

ترکی الفیصل یکی از اعضای عالیرتبه خاندان سلطنتی عربستان می‌گوید تصمیم دونالد ترامپ برای خروج نیروهای آمریکا از سوریه فقط موضع روسیه، ایران و بشار اسد را محکمتر می‌کند.

پایگاه خبری انتخاب: ترکی الفیصل یکی از اعضای عالیرتبه خاندان سلطنتی عربستان می‌گوید تصمیم دونالد ترامپ برای خروج نیروهای آمریکا از سوریه فقط موضع روسیه، ایران و بشار اسد را محکمتر می‌کند.

ترکی الفصیل درست پیش از ملاقات مایک پمپئو با سران عربستان سعودی این اظهارت را ایراد کرد. وزیر خارجه آمریکا گفته است که در سفر به عربستان از محمد بن سلمان ولیعهد عربستان خواهد خواست تا اطمینان حاصل کند تمام کسانی که مسئول قتل جمال قاشقجی روزنامه‌نگار آمریکایی-سعودی هستند مجازات خواهند شد.

وزیر خارجه آمریکا پیشتر گفته بود اختلاف قطر با همسایگانش عربستان و امارات متحده بیش از اندازه طول کشیده است.

یک سال و نیم پیش عربستان و امارات متحده روابط خود را با قطر قطع و این کشور را منزوی کردند. آنها قطر را متهم کردند که بیش از حد به ایران نزدیک است و به اسلامگرایان تندرو در خاورمیانه کمک می‌کند. قطر این اتهام‌ها را تکذیب می‌کند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکی الفیصل: خروج آمریکا از سوریه به نفع روسیه و ایران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..