تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتماد به نفس بالای کره‌ای‌ها پس از 10 گل خورده در دو بازی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی کره شمالی ظهر یکشنبه در دومین دیدار خود در رقابت های جام ملت های آسیا با 6 گل از قطر شکست خورد تا پس از باخت 4-0 به عربستان در دور نخست،یک شکست سنگین دیگر را هم متحمل بشود.

حال سرمربی تیم کره شمالی معتقد است که تیمش همچنان از شانس صعود به دور بعدی بازی ها برخوردار است!

یونگ جون می گوید: «به قطر اجازه دادیم که گل‌های زودهنگام به ثمر برساند. اولین گل آن‌ها بازیکنان من را عصبی کرد و به لحاظ ذهنی نتوانستیم به بازی برگردیم. باید از دو بازی اول درس بگیریم اما شکست را فراموش کنیم و هنوز شانس صعود به مرحله بعد را داریم.»

کره شمالی اگر بتواند در هفته سوم بازی ها لبنان را با بردی پر گل شکست دهد،شاید بتواند به عنوان یکی از تیم های برتر سوم راهی دور بعد جام ملت ها شود. اتفاقی که احتمالش بسیار اندک است.

254 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتماد به نفس بالای کره‌ای‌ها پس از 10 گل خورده در دو بازی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..