تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاه ماهی نقل و انتقالات در راه استقلال

مهاجم برزیلى به احتمال فراوان، نیم فصل دوم در لیست شفر قرار گیرد.

مدیران باشگاه استقلال براى تقویت خط حمله تیم، بررسى رزومه چند مهاجم خارجى را در دستور کار قرار دادند تا جایى که شنیده مى شود پائولو هنریکه مهاجم ۲۹ ساله برزیلی هم جزو گزینه هاى نقل و انتقالات است.

با این وجود استقلالى‌ها با گزینه هاى زیادى همچون ابراهیم توره، ترائوره، کولیبالى و یا گزینه هاى دیگر مذاکراتى انجام دادند، اما تا زمانى که منابع مالى تامین نشود آبى‌ها نمى توانند قراردادى منعقد کنند.

به هر ترتیب استقلالى‌ها پس از توافق با هنریکه یا هر گزینه دیگر بازیکن مد نظر را راهى اردوى ترکیه مى کنند تا زیر نظر شفر تمرینات خود را دنبال کنند. مدیران استقلال تا این لحظه هیچ گزینه اى حتى هنریکه را تایید نکرده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاه ماهی نقل و انتقالات در راه استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..