تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه دیدار تاتنهام و منچستریونایتد

در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ جزیره، تیم تاتنهام در ورزشگاه ویمبلی لندن میزبان منچستریونایتد بود که با یک گل مغلوب این تیم شد.

در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ جزیره، تیم تاتنهام در ورزشگاه ویمبلی لندن میزبان منچستریونایتد بود که با یک گل مغلوب این تیم شد.

تک گل بازی را مارکوس رشفورد در دقیقه ۴۴ با پاس قطری و بلند پوگبا در یک سوم دفاعی تاتنهام و شوت پای راست به ثمر رساند.

همچنین در این دیدار داوید دخیا دروازه بان یونایتد نمایش فوق العاده‌ای داشت و چندین بار مانع فروریختن دروازه این تیم شد.

نتیجه دیدار تاتنهام و منچستریونایتد


این مسابقه ششمین دیداری بود که سولسشیر روی نیمکت شیاطین سرخ می‌نشست و شاگرد سابق فرگوسن موفق شده هر شش دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد و تحول عجیبی در منچستر ایجاد کند. یونایتد با این پیروزی ۴۱ امتیازی شد و به آرسنال رسید، اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رتبه ششم باقی ماند. شاگردان پوچتینو نیز با ۴۸ امتیاز در رتبه سوم قرار دارند.

ضمن آنکه سون هیونگ مین ستاره کره‌ای تاتنهام، که با توافق این باشگاه و فدراسیون کره جنوبی، برای دیدار‌های حساس تاتنهام، برای جام ملت‌های آسیا به اردوی کره جنوبی نرفته بود، با تمام شدن این مسابقه به اردوی تیم ملی کره جنوبی اضافه می‌شود و برای دیدار بعدی کره در این رقابت‌ها در دسترس خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه دیدار تاتنهام و منچستریونایتد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..