تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکی از مدیران ارشد ورزش کشور بازداشت شد + جزئیات

مدیرکل سابق ورزش یکی از استان‌های شمالی برای توضیح ابهامات به وجود آمده در بازداشت به سر می‌برد.

فارس نوشت: طی چند ماه گذشته یکی از مدیران کلان ورزش یکی از استان‌های کشورمان به دلیل نامعلومی از مدیریت خود برکنار شد و پس از آن حواشی مختلفی در مورد وی در فضای مجازی به گوش رسید.

یکی از مدیران ارشد ورزش کشور بازداشت شد + جزئیات
شنیده‌ها حاکی از آن است مدیرکل سابق برای پاره‌ای از توضیحات روز گذشته بازداشت شده و در حال حاضر نیز در بازدداشت به سر می‌برد. حواشی که در رابطه با او به وجود آمده بود مبنی بر مشکلات مالی در اداره کل ورزش استان مربوطه بوده، اما هنوز سندی برای اثبات حقانیت وی در این موضوع وجود ندارد و طبق شنیده‌ها مدیرکل سابق برای توضیح پاره‌ای از سؤالات در بازداشت به سر می‌برد.

این مدیرکل سابق در یکی از رشته‌های رزمی نیز سال‌های زیادی است که فعالیت می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکی از مدیران ارشد ورزش کشور بازداشت شد + جزئیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..