تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳۰ هزار نفر از بازیکنان متقلب PUBG بن شدند

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی خبری از بازی محبوب PUBG منتشر شده که بسیاری را متعجب کرده است. سازندگان این بازی، ۳۰ هزار بازیکن عادی و ۱۶ بازیکن حرفه‌ای را به دلیل استفاده از نرم‌افزارهای غیرمجاز، بن کرده‌اند. ماجرای بن کردن بازیکنان به امروز برنمی‌گردد بلکه تیم eSports مدتی است که در حال پیدا کردن بازیکنانی است که از برنامه‌های غیرمجاز برای برنده شدن استفاده می‌کنند.

۳۱ دسامبر ۲۰۱۸، PUBG در حساب کاربری خود در توئیتر از بن کردن چهار بازیکن آمریکای شمالی در کنار ۳۰ هزار بازیکن بازی PlayerUnknown's Battlegrounds خبر داد. دلیل این عمل نیز استفاده این افراد از برنامه‌های غیرمجاز در مسابقات عادی و مسابقات انتخابی NPL Online بود.

به تازگی گزارش دیگری به دست ما رسیده که خبر از بن شدن ۱۰ نفر دیگر در این بازی را می‌دهد. این نرم‌افزار که استفاده از آن سبب بن شدن شما توسط سرور‌های PUBG می‌شود، در واقع ردیابی برای پیدا کردن بازیکنان دیگر است. یعنی هنگامی که شما از این ردیاب استفاده می‌کنید، می‌توانید به راحتی مکان لحظه‌ای رقیبان خود را نقشه بزرگ این بازی پیدا کنید. از ۱۰ نفری که به تازگی بن شده‌اند، ۶ نفر آن‌ها از برنامه هک رادار استفاده می‌کردند که از سوی PUBG سه سال بن شدند. آن ۴ نفر هم که از برنامه‌های دیگر هک استفاده می‌کردند، دسترسی‌شان به بازی برای مدت دو سال قطع شد.

علاوه بر بازیکنانی که از این نرم‌افزار‌های هک استفاده می‌کردند، دو بازیکن از تیم اروپایی Sans domicile fixe نیز به دلیل آگاهی از تقلب هم تیمی‌هایشان، بن شدند. به‌دنبال این اتفاق تیم Sans domicile fixe جایگاه خود را در رقابت‌های Contenders League از دست داد و برای شرکت در رویداد‌های بعدی باید از اعضای جدیدی استفاده کند.

تیم توسعه دهنده بازی PUBG با این کار توانست به همه ثابت کند کسی نباید در انجام این بازی تقلب کند.

بیشتر بخوانید: آموزش کامل استفاده از برنامه شیریت - Shareit در اندروید +تصاویر 

انتهای پیام/

بن شدن بازیکنان PUBG



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳۰ هزار نفر از بازیکنان متقلب PUBG بن شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..