تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس تیم پورعلی‌گنجی را شکست داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها در اردوی قطر به سر می برد، در دیداری تدارکاتی موفق شد با نتیجه 2-1 تیم یوپن بلژیک را شکست دهد.

گل یوپن در دقیقه ۶۷ در پی یک حرکت در عمق دفاع پرسپولیس به ثمر رسید. گل اول پرسپولیس را هم سعید کریمی که در دقیقه ۷۶ به جای علیپور به زمین آمده بود با ضربه سر وارد دروازه حریف کرد.

گل دوم پرپسپولیس هم در دقیقه ۹۰ و با ضربه محمد امین اسدی به ثمر رسید.

در ترکیب ابتدایی پرسپولیس رادوشوویچ، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، شایان مصلح، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی، امید عالیشاه، علی علیپور، سیامک نعمتی و مهدی شریفی به زمین رفتند.

آدام همتی، احسان حسینی، سعید کریمی، محمد امین اسدی به عنوان یار تعویضی در این بازی برای پرسپولیس به میدان رفتند.

همچنین محسن ربیع خواه که در دقیقه ۸۷ دچار مصدومیت شد جای خودش را به محمد حسینی داد.

مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی ایران که در جام ملت ها حضور دارد عضو تیم یوپن است.

254 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس تیم پورعلی‌گنجی را شکست داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..