تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر وان پلاس ۷ - One Plus 7 فاش شد +عکس

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی از انتشار تصاویر نمونه اولیه پرچمدار وان پلاس نگذشته اما امروز یک تصویر دیگر نیز از آن منتشر شده است. نام این محصول وان پلاس ۷ - One Plus 7 خواهد بود.

چیزی که در تصویر منتشر شده از این محصول خودنمایی می‌کند، مکانیزم کشویی آن است. البته باید به این نکته توجه کنیم که همیشه بازار شایعات داغ است و احتمالاً این تصویر واقعی نباشد. اگر به عکس دقت کنید متوجه می‌شوید که این دستگاه فاقد حاشیه در اطراف خود است. همچنین در بالای نمایشگر این تلفن همراه هیچ بریدگی‌ای وجود ندارد. این نوع طراحی آنچنان هم خاص نیست زیرا پیش‌تر آن را در گوشی اوپو Find X دیده‌ایم. در نتیجه استفاده از این طراحی برای صفحه نمایش وان پلاس ۷ - One Plus 7 اتفاق عجیبی نیست.

با توجه به این طراحی، به نظر می‌رسد که در محصول آینده وان پلاس از مکانیزم کشویی استفاده شده است. دلیل حدس ما برای وجود این مکانیزم هم این است که گوشی اوپو Find X که در گذشته چنین طراحی داشت، از این مکانیزم استفاده می‌کرد. گوشی جدید وان پلاس دارای صفحه نمایش عریض‌تر و کشیده‌تری نسبت به گوشی اوپو Find X است. در ضمن جای دکمه‌های این دو تلفن هوشمند نیز با یکدیگر متفاوت است. زمان معرفی این گوشی هوشمند احتمالاً با گوشی 5G این شرکت چینی یکی باشد. این اتفاق ظاهراً در ۷ مه رخ خواهد داد. البته اطلاعات بیشتری از این محصول طی هفته آینده در فضای مجازی قرار می‌گیرد.

. +تصویر

برای این که مطمئن شویم چهره واقعی این پرچمدار چگونه است، باید تا انتشار رسمی تصاویر آن صبر کنیم. جدیدترین پرچمدار وان پلاس که رونمایی شده، 6T نام دارد که دارای صفحه نمایش با ناچ قطره‌ای و چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵ و سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش است.

بیشتر بخوانید: آموزش کامل استفاده از برنامه شیریت - Shareit در اندروید +تصاویر 

انتهای پیام/

پرچمدار جدید وان پلاس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر وان پلاس ۷ - One Plus 7 فاش شد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..