تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه سرگشاده انجمن متخصصان روابط عمومی به وزیر آموزش و پرورش

فرهیخته ارجمند جناب آقای دکتر سیدمحمد بطحایی
وزیر محترم آموزش و پرورش

سلام علیکم؛
با احترام به استحضار می رساند انجمن متخصصان روابط عمومی پیرامون اخبار منتشره مبنی بر ادغام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی با دفتر وزارتی در وزارت آموزش و پرورش، مطالبی را بشرح ذیل به عرض می رساند. امید است با عنایت و توجه جنابعالی، موانع موجود و مشکلات پیش روی به نحو مقتضی مرتفع گردد.

همانطور که مستحضرید تحول در ساختار اداری و نظام آموزشی کشور، ضرورتی اجتناب ناپذیر بوده که متاسفانه تاکنون با اعمال سیاست ها، سلایق و راهبردهای مختلف، چندان موفقیت آمیز نبوده است.

رویکرد اخیر جنابعالی مبنی بر تحول بنیادین و دگرگون سازی عمیق در نظام آموزش و پرورش کشور، جای تقدیر و تشکر دارد؛ لیکن خاطرنشان می سازد تحول در هر سطحی به خصوص سطوح نظام آموزش و پرورش کشور نیازمند گفتمان سازی و تعامل با نخبگان و بهره گیری از دیدگاه ها و نظرات صاحبنظران و اساتید در حوزه های مختلف نظری و عملی است.

پیرامون ادغام غیرمنتظره و عجیب مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آن وزارتخانه با دفتر وزارتی و تولد یک واحد جدید غیرمعمول و ناقص الخلقه که با هدف چابک سازی و کوچک سازی واحدهای ستادی وزارتخانه صورت پذیرفت به نظر می رسد عدم توجه به قوانین موضوعه، ماهیت وظایف و مسئولیت های راهبردی روابط عمومی و همچنین عدم مشورت با صاحبنظران و اساتید حوزه ارتباطات می تواند صدمات جبران ناپذیری به اساس و بدنه حوزه اطلاع یابی و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش وارد نموده و موجب انفعال و چالش جدی در این حوزه بسیار مهم ارتباطی گردد.

امروزه و در عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ ایجاد بسترهای مناسب برای تقویت گفتمان مستمر مابین وزارتخانه و مخاطبان و تحلیل دیدگاه های ایشان و ... تنها بخشی از وظایف و فعالیت های دانش و حرفه روابط عمومی آن وزارتخانه محسوب می شود که نیازمند بهره گیری و بکارگیری نیروهای حرفه ای و حمایت های همه جانبه مدیران ارشد و شخص جنابعالی از این حوزه تخصصی بسیار مهم و حساس در جایگاه مستقل آن می باشد.

امید واثق داریم با عنایت و تدبیر حضرتعالی، شاهد توقف اجرای این ابلاغیه و هرگونه اقدام در این خصوص پس از بررسی های کارشناسی و مدیریتی مجدد در راستای احیای دوباره استقلال مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی آن وزارتخانه باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه سرگشاده انجمن متخصصان روابط عمومی به وزیر آموزش و پرورش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..