تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری نشست فرمانداران جنوبشرق استان با حضور معاون استاندار در پیشوا +تصاویر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ اولین نشست فرمانداران جنوب شرق استان تهران با حضور شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی و سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استانداری، مدیران کل استانداری و فرمانداران، معاونین سیاسی فرمانداری ها و بخشداران شهرستان های پیشوا، ورامین، قرچک و پاکدشت در سالن همایش های فرمانداری پیشوا برگزار شد. 
در این نشست که برای اولین بار در جنوبشرق استان تهران برگزار شد، در خصوص مباحث سیاسی، اجتماعی، امنیتی و انتظامی و مسائل مشترک شهرستان های پیشوا، ورامین، قرچک و پاکدشت گفت و گو و تبادل نظر کردند.

شکرالله حسن بیگی در این نشست گفت: بهره‌برداری و استفاده‌ای که از جلسات محدودتر می‌توان داشت از جلسات کلی حاصل نمی‌شود و به دنبال این هستیم که به‌جای جلسات کلی، جلسات محدودتری را برگزار کنیم.

حسن بیگی گفت: مسائلی که ما به دنبال آن هستیم مسائل مربوط به مسائل سیاسی، اجتماعی، امنیتی و انتظامی در این جلسات است تا از نظرات یکدیگر بهره‌مند شویم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران افزود: آنچه دنبال آن بودیم به‌ویژه در چهار شهرستان پیشوا، ورامین، قرچک و پاکدشت، این بود که فرماندارانی داشته باشیم که همراه و پشتیبان هم باشند که این اتفاق افتاد و در این چهار شهرستان خوشبختانه این موضوع را حل کردیم.

وی بابیان اینکه نمی‌توانیم جزیره‌ای عمل کنیم، گفت: شهرستان‌های هم‌جوار، راه، زیرساخت و مسائل اجتماعی و امنیتی مشترکی دارند که در این جلسات از تجربیات یکدیگر می‌توانند استفاده کرده و زودتر به اهداف مدنظر دست یابند.

سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استانداری تهران افزود: ما این فرصت را نداریم که بخواهیم یک کار را خودمان تجربه کنیم بلکه باید از تجربه دیگران نیز استفاده نماییم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، گفت: امروز با دو جنگ روبرو هستیم؛ همان‌طور که هشت سال دفاع مقدس، ما را ناخواسته وارد جنگ کردند امروز نیز جنگ اقتصادی و روانی علیه ما راه انداخته‌اند.

حسن بیگی افزود: دشمنان سعی می‌کنند علاوه بر فشارهای اقتصادی، روحیه مردم را تضعیف کنند تا مردم امید خود را نسبت به آینده از دست بدهند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: ما مسئولان باید امید مردم را زنده نگه‌داشته و اعتماد آنان را حفظ کنیم.

حسن بیگی افزود: امروز باید شفاف وارد کار شویم، شفاف حرف‌هایمان را بزنیم و عامل وحدت باشیم و فرمانداران و بخشداران به‌عنوان پدربزرگ یک مجموعه همه را زیر یک چتر جمع کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری نشست فرمانداران جنوبشرق استان با حضور معاون استاندار در پیشوا +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..