تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از طرح‌های اشتغال زا

حمایت دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از طرح‌های اشتغال زابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامعلی صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: با توجه به اجرای موفقیت آمیز طرح پایلوت پیشگیری از تصادفات از بهمن ماه سال گذشته تا به امروز در بلوار وکیل آباد و آزاد راه شهید شوشتری برابر مصوبات نهمین جلسه شورای راهبردی و سیاستگذاری پیشگیری از تصادفات مقرر شد از ابتدای بهمن ماه این طرح در محور مشهد – شاندیز نیز اجرایی و عملیاتی گردد.


غلامعلی صادقی یکی از عوامل وقوع تصادفات شبانه در بلوار وکیل آباد را علیرغم اجرای طرح پیشگیری از تصادفات عدم نظارت در محدوده شهرستان طرقبه و شاندیز دانست و افزود: این تصادفات در لاین برگشت از سمت طرقبه و شاندیز به میدان آزادی اتفاق می‌افتد که بر همین اساس با هماهنگی دادستان شهرستان طرقبه و شاندیز مقرر شد این طرح در محور مشهد – شاندیز نیز به مرحله اجرا درآید.


وی تصریح کرد: برنامه ریزی شده است به صورت مرحله به مرحله این طرح در محور‌های برون شهری و بلوار‌های اصلی سطح شهر مشهد پیاده سازی شود و امید داریم در سال ۱۳۹۸ این طرح در محور مشهد – نیشابور و در سطح شهر مشهد نیز علاوه بر بلوار وکیل آباد، بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی (میثاق) عملیاتی و اجرایی گردد.


دادستان مشهد همچنین به اجرای طرح ایجاد بازارچه‌های محلی در محور‌های حادثه خیز استان نیز اشاره داشت و گفت: بر اساس طرح ارائه شده به شورای راهبردی و سیاستگذاری پیشگیری از تصادفات، به جهت ایجاد اشتغال در روستا‌های حاشیه جاده‌های اصلی استان و همچنین کاهش تصادفات، مصوب شد به صورت آزمایشی این طرح در نوروز امسال در محور غرب استان مسیر میامی به سبزوار و سبزوار به نیشابور به مرحله اجرا درآید تا انشاالله شاهد کاهش تصادفات در این محور نیز باشیم.


صادقی گفت: مردم از وضعیت بلوار وکیل آباد به سمت طرقبه و شاندیز در ایام تعطیل خسته شده اند و در همین راستا دستگاه قضایی بر اساس بند‌های ۲ و ۵ اصل ۱۵۶ قانون اساسی و در دفاع از حقوق عمومی و پیشگیری از وقوع جرم در حال پیگیری موضوع تا حصول نتیجه است و از استاندار به عنوان عالیترین مقام اجرایی دولت در استان خواسته شده است تدابیر لازم را در این خصوص اتخاذ نماید تا شاهد کاهش بار ترافیکی محور وکیل آباد به طرقبه و شاندیز در ایام تعطیل باشیم.


انتهای پیام//ا. آ

  ایجاد اشتغال در روستا‌های حاشیه جاده‌های اصلی خراسان رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از طرح‌های اشتغال زا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..