تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۹ درصد جمعیت استان سالمند هستند

ساعت: 17:06 منتشر شده در مورخ: 1397/10/23 شناسه خبر: 1448563

معاونت سیاسی، امنیتی استانداری اردبیل به آمار سالمندان استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر طبق آمار ۹ درصد جمعیت استان اردبیل را سالمندان تشکیل می دهند و باید برنامه ریزی های لازم برای ساماندهی سالمندان صورت گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، شهریار شیری آراسته سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در نشست شورای ساماندهی سالمندان به آمار سالمندان استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر طبق آمار ۹ درصد جمعیت استان اردبیل را سالمندان تشکیل می دهند و باید برنامه ریزی های لازم برای ساماندهی سالمندان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه این میزان تا ۲۰سال آینده سه برابر خواهد شد گفت: این میزان جمعیت نیاز به محیطی آرام، دنج و آسایش بیشتر دارند و در آن زمان نیروی کار کاهش می یابد باید با هماهنگی دستگاه های متولی برنامه ریزی لازم جهت ایجاد بستر مناسب برای سالمندان داشته باشند.

آراسته در ادامه سخنان خود به فضای پارک ها و فضای سبز برای بهرهمندی سالمندان اشاره کردو گفت: در حال حاضر محلی برای جمع شدن سالمندان به جز پارک ها وجود ندارد باید در این رابطه پیگیری های لازم انجام شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۹ درصد جمعیت استان سالمند هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..