تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزنامه «شوت» مجرم شناخته شدند

۸۱۹۵۲۷

۴۰ بازدید

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: مدیر مسئول نشریه ورزشی "شوت" و حسین کعبی با شکایت امیرقلعه نوعی؛ سرمربی وقت استقلال تهران مجرم شناخته شدند.

تسنیم: احمد مؤمنی‌راد با اشاره به برگزاری جلسه امروز دادگاه مطبوعات با حضور اعضای هیئت منصفه آن اظهار کرد: در جلسه دادگاه امروز که در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به‌ریاست قاضی کشکولی برگزار شد، پرونده 2 رسانه را مورد بررسی قرار دادیم.

روزنامه «شوت» مجرم شناخته شدند

سخنگوی هیئت منصفه مطبوعات با بیان اینکه پرونده اول مربوط به اتهامات مدیر مسئول نشریه ورزشی "شوت" و یک فوتبالیست بود، ابراز کرد: مدیر مسئول این نشریه با اتهامات "افترا" و "نشر اکاذیب" و همچنین حسین کعبی؛ بازیکن اسبق پرسپولیس نیز که در آن رسانه مصاحبه کرده بود با اتهامات "توهین" و "نشر اکاذیب" مواجه بودند که اعضای هیئت منصفه دادگاه مطبوعات، هر دو متهم را در موارد اتهامی مجرم شناختند.

وی با بیان اینکه شاکی این پرونده امیر قلعه‌نویی و تعدادی از فوتبالیست‌ها بودند، گفت: هر دو متهم نیز با اکثریت آراء مستحق تخفیف دانسته نشدند.

مؤمنی‌راد درباره پرونده دوم نیز گفت: این پرونده مربوط به مدیر مسئول سایت "بولتن‌نیوز" و مصاحبه‌شونده در این روزنامه، محمد محمدرضایی؛ نماینده سابق مجلس بود که با موارد اتهامی "توهین" و "نشر اکاذیب" مواجه بودند.

وی ادامه داد: هر دو متهم در موارد اتهامی، با رأی اعضای هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزنامه «شوت» مجرم شناخته شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..