تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سود ۳۹.۸ میلیارد ریالی «وساپا» از واگذاری سهام

شرکت سایپا

شرکت سرمایه گذاری سایپا در ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور۱۳۹۷، سود سهام واگذار شده خود را ۳۹ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری سایپا صورت های مالی میان دوره ای ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور۱۳۹۷، با سرمایه ۱۰هزار و ۶۷۵ میلیارد ریالی سود هرسهم را یک ریال اعلام کرد.

این شرکت در صورت وضعیت خلاصه پرتفوی شرکت های بورسی خود طی مدت ذکر شده، با رشد ۱۶۷میلیارد و ۶۳۳ میلیون ریال به رقم ۱۰ هزار و ۲۶۹ میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال رسید و ارزش بازار «وساپا» با رشد ۳ هزار و ۵۶۴ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال به مبلغ ۹ هزار و ۵۷ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال بالغ شد.

«وساپا» سود سهام واگذار شده خود را ۳۹ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال اعلام کرد. وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس شرکت سرمایه گذاری سایپا حکایت از رشد ۱۶۷میلیارد و ۶۳۳ میلیون ریالی بهای تمام شده آن دارد که در دوره ۶ ماهه به مبلغ ۱۰هزار و ۲۶۹ میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سود ۳۹.۸ میلیارد ریالی «وساپا» از واگذاری سهام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..