تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیوع آنفولانزای خوکی در کشور صحت دارد؟

گویا به باشگاه خبرنگاران جوان پاسخ داد؛

هیچ نوع شیوع آنفولانزای خوکی در کشور گزارش نشده است / لزوم رعایت مراقبت‌های بهداشتی درمانی مردم در فصل سرمامحمد حسین گویا مدیر بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: شایعه شیوع آنفولانزای خوکی در کشور صحت ندارد و خوشبختانه کشور از نظر بهداشت و درمان و بیماری‌های واگیر تحت کنترل  کامل است.

وی ادامه داد: در حال حاضر آنفولانزای نوع H3N2 در کشور شایع است که این بیماری مشکل خاصی را برای مردم ایجاد نمی‌کند، افراد با رعایت نکات بهداشتی و درمانی ساده مانند تماس نداشتن با بیماران و مراقبت‌های معمولی هیچ مشکلی برایشان بوجود نمی‌آید.

شیوع آنفولانزا در زمستان عادی است

مدیر بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر با آغاز فصل زمستان شیوع بیماری آنفولانزا یک مسئله کاملاً عادی است و مردم باید بیشتر از قبل دست‌های خود را با آب و صابون شستشو دهند، در هنگام سرفه و عطسه به منظور جلوگیری از پخش ویروس از دستمال  شخصی استفاده کنند.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از شیوع آنفلوانزا در کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیوع آنفولانزای خوکی در کشور صحت دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..