تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر مهم برای متقاضیان سبد کالا

به گزارش خبرآنلاین، سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: با مشخص شدن آمار نهایی بیمه‌پردازان طی ۷۲ ساعت آینده کمک معیشت مصوب به حساب بیمه‌پرداز واریز خواهد شد.

بر اساس اعلام این سازمان، پیرو مصوبه هیأت محتر م وزیران درخصوص «دستورالعمل بسته کمک جبرانی و حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد جامعه» موضوع تصویب‌نامه شماره ۱۱۳۴۳۷/ت ۵۵۸۵۵هـ مورخ ۲۸/ ۸/ ۱۳۹۷، آمار بیمه‌پردازان سازمان تامین اجتماعی بعد از بررسیهای متعدد و رفع همپوشانی درخصوص بیمه‌شدگانی که از محل این گروه‌ها و جمعیت‌های هدف کمک معیشت دریافت کردند و همچنین تعیین خانوارهایی با درآمد کمتر از سه میلیون تومان در ماه مشخص و به سازمان برنامه و بودجه ارائه شد.

پراکندگی کارگاه‌های مختلف که بیمه‌پردازان در آنها اشتغال دارند سبب تطویل بررسی‌های مورد نیاز شده است.

۲۲۳۲۲۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر مهم برای متقاضیان سبد کالا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..