تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش شهاب‌سنگ‌ها در موزه خلیج فارس

نمایش شهاب‌سنگ‌ها در موزه خلیج فارسبه گزارش حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه «گنجینه سنگ» شامل مجموعه سنگ‌های برادران اردانی و آثار حجمی شایا شهرستانی در مجموعه هنری و موزه خلیج فارس کیش به نمایش در آمده است.

تعداد سنگ‌های ارائه شده در مجموعه محمدعلی و محمدرضا اردانی، ۹۶ نوع سنگ در ۴ گروه قیمتی، نیمه قیمتی، شهاب و مشکوک به قیمتی و مجموعه آثار حجمی شایا شهرستانی نیز شامل ۵ قطعه است.

منصور آزادکام مدیر و هنرگردان مجموعه هنری و موزه خلیج فارس درباره این نمایشگاه گفت: در بهار ۹۷ و زمانی که برای کاری در یزد بودم، در بخشی از مجموعه کارخانه جنوب، موزه خودرو‌های تاریخی و دست‌ساز یزد را دیدم که به همت برادران اردانی سازمان یافته بود. طی صحبت‌هایی با این دو مجموعه‌دار متوجه شدم دو کلکسیون دیگر شامل سنگ و رادیو و گرامافون هم دارند که طی رایزنی‌هایی مقدمات برپایی این نمایشگاه را فراهم کردیم.

وی یکی از محور‌های این نمایشگاه را نمایش المانی به‌عنوان سنگ با بیانی ساده و در قالبی نو و پرهیز از رفتن به سمت نگاهی صرفا علمی و معدنی و زمین شناسانه خواند و گفت:برخورداری از نگاهی هنرمندانه به طبیعت و تبلور آن در اندیشه‌های هنرمندان مورد تاکید بود. در همین راستا از شایا شهرستانی هنرمند نقاش و مجسمه‌ساز با سابقه‌ای که صاحب سبک و سیاق کاملا شخصی و نگاهی کاملا آوانگارد بوده دعوت کردیم.

آزادکام گفت: نتیجه چالش‌های این هنرمند، مجموعه‌ای پنج قطعه‌ای با مصالح فایبرگلاس است که در نوع خود بی‌نظیر یا کم‌نظیر به شمار می‌رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش شهاب‌سنگ‌ها در موزه خلیج فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..