تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلایه مادر شهید از مسئولان در اختتامیه جشنواره عمار +فیلم

سر و دست بریده فرزندانم را زیارت کردم و آخ نگفتم، ولی الان آخ می‌گویم برای گرانی، برای بیکاری! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برادران شهید اسماعیل و ابراهیم فرجوانی از شهدای دفاع مقدس هستند که علیرغم محبت و دلبستگی بی حد و حصر خود به مادر پا در جبهه‌های دفاع مقدس نهادند.

شهید والامقام اسماعیل فرجوانی در ششم آبان ماه سال ۴۱ به دنیا آمد و در عملیات کربلای ۴ سال ۶۵ به شهادت رسید و پیکرش به مدت ۱۸ سال در آن سوی آب‌های اروند باقی ماند. ابراهیم نیز ۱۰ دی ماه ۴۳ به دنیا آمد و در عملیات طریق القدس در سال ۱۳۶۰، همان طور که پیش‌بینی کرده بود، به شهادت رسید.

شهید اسماعیل فرجوانی که پسر بزرگ خانواده بود، سرانجام در منطقه عملیاتی جنوب کشور پس از ۸ بار مجروحیت به شهادت رسید. عصمت احمدیان مادر شهیدان فرجوانی بانویی است که در جشنواره مردمی فیلم عمار دقایقی به دعوت مجری به جایگاه سخنرانی رفت و درد و دلی گلایه آمیز با حضار و البته خطاب به مسئولان را بیان کرد.

در ادامه این خبر فیلمی از صحبت‌‍‌های مادر شهیدان فرجوانی خطاب به مسئولان را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اقدام جانسوز مادر شهید مدافع حرمی که هنوز گمنام است +عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلایه مادر شهید از مسئولان در اختتامیه جشنواره عمار +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..