تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




#چله_انقلاب_کبیر | پشت‌ پرده‌ای کمتر خوانده شده از سلطنت پهلوی

#چله_انقلاب_کبیر |به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گروه‌های هنری و انقلابی در کنار سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها در تلاش هستند تا قدمی را در جهت بزرگداشت این تاریخ معاصر کشورمان بردارند. یکی از این گروه‌ها پویش مجازی #چله_انقلاب_کبیر است. طراحان این پویش با انتشار تصویرنگاره‌هایی در تلاش هستند پشت پرده‌ای از جنایات پهلوی را فاش کنند و با استناد به منابع معتبر محرمانه‌های انقلاب کبیر اسلامی را بازخوانی کنند.

بیشتر بخوانید: عکس نوشت‌ هایی برای روایت چهل‌ سالگی انقلاب

در یکی از پوسترهای ارائه شده با هشتگ #چهره_واقعی_پهلوی، با استناد به کتاب «گزارشی به نسل چهارم»، چهل تجربه از چهل سال انقلاب طراحی شده که در آن علت علاقه پادشاه اردن برای سفر به ایران در آن مطرح شده است. بر اساس نقل قول ثب شده بر روی این پوستر آخرین همسر شاه به ارائه سرویس‌های جنسی کشور به سران مملکت‌های بیگانه افتخار می کند!

#چله_انقلاب_کبیر |

در پوستر دیگری با استناد به اسناد محرمانه لانه جاسوسی توصیف سفارت آمریکا در ایران در زمان پیش از انقلاب اسلامی  در یک جمله خاندان پهلوی  تعریف شده و همان یک خط ایده‌ای برای طراحی تصویرنگاره زیر شده است.

#چله_انقلاب_کبیر |

در تصویرنگاره‌ای دیگر به یادداشت‌های علم وزیر دربار پهلوی استناد شده است: مشارکت در قتل عام مردم ویتنام با یک تماس تلفنی، آن هم نه از سوی رئیس جمهور بلکه از طرف سفیر آمریکا و البته از کیسه ملت غوطه‌ور در فقر ایران...

اوج این مشارکت احمقانه آنجاست که پای هواپیمای تازه خریداری شده قبل ایران به ویتنام می رسد!!!

#چله_انقلاب_کبیر |

بی عرضگی در حدی است که حتی خود بی‎عرضه هم متحیر است... این برداشت مخاطبان از قسمتی از خاطرات ژنرال هایزر  است که در کتاب ماموریت در تهران نوشته شده است.

#چله_انقلاب_کبیر |

خدمت پهلوی به رژیم صهیونیستی ایده طراحی پوستر زیر شده است.

#چله_انقلاب_کبیر |

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «#چله_انقلاب_کبیر | پشت‌ پرده‌ای کمتر خوانده شده از سلطنت پهلوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..