تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد فروش بی‌سابقه لامبورگینی پس از معرفی اوروس

رکورد فروش بی‌سابقه لامبورگینی پس از معرفی اوروسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال ۲۰۱۸ سالی سرشار از موفقیت برای لامبورگینی بود. با فروش ۵۷۵۰ دستگاه، این سوپر‌اسپرت‌ساز ایتالیایی رکورد فروش قبلی را با ۵۱ درصد افزایش زد. مهم‌ترین عامل دستیابی به این موفقیت، تولید و عرضه محصول جدید اوروس به عنوان اولین شاسی‌بلند تولید انبوه این شرکت بود.

با معرفی این سوپر‌اسپرت شاسی‌بلند، سفارش‌گذاری بی‌شماری از سوی مشتریان صورت گرفت و در سال اول، فروش ۱۷۶۱ دستگاه لامبورگینی اوروس ثبت شد. در سوی دیگر فروش سوپر‌اسپرت‌های اونتادور و هوراکان نیز به ترتیب ۳ و ۵ درصد افزایش داشته که اونتادور با پیشرانه ۱۲ سیلندر ۱۲۰۹ دستگاه و از هوراکان ۱۰ سیلندری ۲۷۸۰ دستگاه فروخته شده است. از آن‌ جایی که لامبورگینی هیچ خودرویی را برای انبار کردن تولید نمی‎کند و تک‌تک خودرو‌ها ابتدا توسط مشتری سفارش‌گذاری شده‌اند، برای خرید یک دستگاه لامبورگینی اونتادور با قیمت پایه حدود ۵۰۰ هزار دلار باید ۱ سال و نیم در صف باقی بمانید!

شرکت لامبورگینی با ۱۵۷ نمایندگی فروش در ۵۰ کشور دنیا، بزرگترین بازار فروش خود را در آمریکا دارد. به طوری که سال ۲۰۱۸ تعداد ۱۵۹۵ دستگاه لامبورگینی به این کشور صادر شده که یک‌سوم کل لامبورگینی‌های فروخته شده را شامل می‎شود. همچنین بریتانیا و ژاپن نیز با فروش به ترتیب ۶۳۶ و ۵۵۹ دستگاه مقام دوم و سوم را از آن خود کرده‌‎اند. در ادامه کشور‌های آلمان، چین، کانادا و ایتالیا نیز به ترتیب با فروش ۴۶۳، ۳۴۲، ۳۱۶ و ۲۹۵ دستگاه لامبورگینی از جمله بزرگ‌ترین بازار‌های این شرکت به حساب می‎آیند. در این‌ باره لامبورگینی گفته «تمامی بازار‌های فروش ما در سال ۲۰۱۸ با رشد روبرو بوده که این موضوع در تاریخ لامبورگینی بی‌سابقه است».

رکورد فروش بی‌سابقه لامبورگینی پس از معرفی اوروس

لامبورگینی سال ۲۰۱۸ را با معرفی کانسپت ترِزو میلِنیو آغاز کرده و با معرفی هوراکان پرفورمانته اسپایدر (سقف‌باز‌شو) در نمایشگاه ژنو و شکستن رکورد پیست نوربرگرینگ توسط اونتادور SVJ، سال پر‌شوری را تجربه کرد. همچنین لامبورگینی SC18 Alston بر پایه مدل اونتادور، هوراکان GT3 Evo و نسخه مسابقه‌ای اوروس ST-X کانسپت، از دیگر محصولات معرفی شده در سال ۲۰۱۸ هستند. جالب است بدانید بیش از نیمی از لامبورگینی‌های فروخته شده توسط اپلیکیشن سفارشی‌سازی لامبورگینی که سال گذشته ارائه شد، سفارش گذاشته شده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد فروش بی‌سابقه لامبورگینی پس از معرفی اوروس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..