تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری پست‌بانک و دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه برای کمک به ارتقاء سواد سلامت روستائیان

مدیریت شعب پست بانک استان کرمانشاه درراستای ایفای مسئولیت اجتماعی بانک و به منظور کمک به ارتقاء سطح سواد سلامت روستائیان استان و لزوم توجه به اصلاح سبک زندگی آنها، تفام‌نامه مشترک همکاری با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه منعقد نموده است.

به گزارش شمانیوز ، براساس این تفاهم‌نامه پیام‌های لازم درخصوص سواد سلامت در استان کرمانشاه و جلب توجه مردم به اصلاح سبک زندگی و ارائه راهکاری لازم در قالب‌های اقدامات بویژه در روستا‌ها تهیه و اطلاع‌رسانی و آموزش داده خواهد شد.
همچنین براساس تفاهم نامه مذکور مقرر شد که برنامه‌های لازم درزمینه فرهنگ‌سازی سلامت درقالب بروشور و جزوات آموزشی بصورت ماهیانه تهیه و در بین ساکنان روستا‌ها توزیع گردد.

منبع:روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری پست‌بانک و دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه برای کمک به ارتقاء سواد سلامت روستائیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..