تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام جانسوز مادر شهید مدافع حرمی که هنوز گمنام است +عکس

اقدام جانسوز مادر شهید مدافع حرمی که هنوز گمنام است +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حضور افرادی جان بر کف در مقطعی حساس از تهاجم نیروهای تکفیری به کشورهایی که حرم مطهر اهل بیت علیهم السلام در آن‌ها واقع شده، از عشق و ارادت مدافعان حرم حکایت دارد.

جوانان و پیرمردهای یادگار دفاع مقدس با عشق و شوری وصف‌ناپذیر خود را برای دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام به جبهه‌های نبرد با داعشی‌ها رساندند که حتی عشق مادر و فرزندی هم نتوانست جلودار آن‌ها شود.

شهدای مدافع حرم در زندگی شخصی خود مثل دیگر افراد دلبستگی‌ها و وابستگی‌هایی داشتند و تفاوت بزرگ آن‎ها با دیگران در این نکته مهم و قابل تامل بود که با اقتدا به سرور و سالار شهیدان به موقع از وابستگی‌های خود دل کندند.

رضایت قلبی مادران شهدای مدافع حرم امضای برات شهادت فرزند آن‌ها را از دست مبارک و با کفایت اهل بیت علیهم السلام گرفت و این مادران شهید همچون دیگر مادران شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، جان شیرین فرزند خود را تقدیم و پیشکش محضر اهل بیت کردند.

شهید مدافع حرم سعید کمالی یکی از شهدای مدافع حرمی است که در ۱۹ شهریورماه ۱۳۶۹ در روستای کفرات نکا در استان مازندران دیده به جهان گشود. این شهید والامقام به همراه خانواده‌اش در شهر ساری ساکن بود و سومین فرزند خانواده‌ای کارگر بود که پس از شهادت وی  یک فرزند پسر از او به یادگار ماند.

به گفته مادر شهید سعید کمالی این شهید مدافع حرم نذر کرده بود تا پیکرش برنگردد و گمنام بماند و آرزوی او محقق شده و همچنان پیکر مطهرش مفقود است.

او می‌گوید: «وقتی خبر شهادت سعید را شنیدم، وضو گرفتم و دو رکعت نماز خواندم، منتظر جنازه‌اش بودم اما گفتند جنازه‌اش پیش حضرت زینب(س) ماند و برنمی‌گردد، پسرم نذر کرده بود تا جنازه‌اش برنگردد و گمنام باشد.»

شهید مدافع حرم سعید کمالی طی عملیاتی مستشاری در منطقه خان‌طومان کشور سوریه در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در ادامه تصویری جانسوز از حضور مادر شهید مدافع حرم سعید کمالی در حال تمیز کردن یادمان فرزندش که بنام او بنا نهاده شده را مشاهده می‌کنید؛ این نماد تنها یادگار مادر از پسر شهیدش است.

اقدام جانسوز مادر شهید مدافع حرمی که هنوز گمنام است +عکس

بیشتر بخوانید: شهیدی که مغز متفکر اتاق جنگ در دفاع مقدس بود +عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام جانسوز مادر شهید مدافع حرمی که هنوز گمنام است +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..