تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی ایران خودرو دیزل برای مشارکت در طرح بازسازی اتوبوس‌های حمل و نقل شهری

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز بازسازی و نوسازی اتوبوس‌های فرسوده ناوگان حمل و نقل شهری شهرداری کلانشهر‌های سطح کشور در این شرکت خبرداد.

به گزارش شمانیوز، مهندس مهدی یونسیان، با اشاره به استقبال تعدادی از شهر‌ها برای حضور در این طرح افزود: تا کنون حوزه‌های مرتبط در شهر‌های مختلف آمادگی خود را جهت اجرای این طرح اعلام کرده اند.

وی افزود: با نوسازی یک دستگاه اتوبوس فرسوده O۴۵۷ این پروژه آغاز به کار کرد که ظرف سه هفته با کمترین هزینه به لحاظ بازسازی قوای محرکه و تریم داخلی بازسازی انجام و آماده تحویل به مشتری شده است.

یونسیان تاکید کرد: شرکت ایران خودرو دیزل به منظور مقابله با شرایط حاکم بر بازار، تمام توان خود را برای استفاده از پتانسیل‌های داخلی کشور در جهت تولید قطعات ساخت داخل نشده برای خودرو‌های سنگین به کار گرفته است.

وی افزود: ایران خودرو دیزل همگام و هم مسیر با گروه صنعتی ایران خودرو تلاش می‌کند تا ظرفیت‌های پنهان داخلی کشور را به منظور خودکفایی در تولید قطعات خودرو‌های سنگین شناسایی کرده و از شرکت‌های دانش بنیان برای مشارکت در این بخش حمایت خواهد کرد.

یونسیان با اشاره به توانمندی‌های داخلی سازی در صنعت خودرو و قطعه گفت: در حال حاضر محصولاتی مانند کامیون واگن هود با ۹۰ درصد خود کفایی و مینی بوس آرین با ۸۰ درصد خودکفایی از جمله افتخارات این شرکت محسوب می‌شود.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل در خصوص تعهدات معوق احتمالی این شرکت افزود: تلاش می‌کنیم در زمان‌های مقرر شده به تعهدات را با حداقل تاخیر به مشتریان عمل نمائیم.

یونسیان با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام برای تولید در سال آینده افزود: برای سال آینده دو سناریو در پیش داریم اولین سناریو انجام تولیدات داخلی با خود کفایی بالا و دیگری قرارداد‌های جدید با شرکای خارجی است که هر دو به طور موازی در دستور کار قرار این شرکت قرار دارد.

منبع:ایکوپرس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی ایران خودرو دیزل برای مشارکت در طرح بازسازی اتوبوس‌های حمل و نقل شهری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..