تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکنون مسئولان هیچ گزارش رسمی به افکار عمومی درباره بوی نامطبوع تهران ارائه نکرده‌اند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ احمد مسجد جامعی امروز در جریان یکصدو‌سیزدهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: بیش از 10 روز از انتشار غیرمنتظره بوی نامطبوع در وسعت شهر تهران و تشکیل کمیته پیگیری و ریشه‌یابی می‌گذرد اما متاسفانه تاکنون هیچ گزارش رسمی به منظور روشن‌سازی افکار عمومی از متولیان رسیدگی به این موضوع ارائه نشده است.

وی تصریح کرد: عدم وجود مدیریت واحد و یکپارچگی و کنترل شرایط موجود و پوشش اخبار موجب شد تا در همان ساعات اولیه مواجهه با این پدیده نوظهور، طبق روال مرسوم گروهی پیش‌رو در فضای مجازی شروع به خبرسازی و گمانه‌زنی پی در پی کردند؛ از موضوع ترکیدگی لوله فاضلاب گرفته تا احتمال فعالیت‌های آتش‌فشانی و بالا آمدن گاز از چاه فاضلاب پلاسکو و بوی فاضلاب ناشی از شیرابه پسماندهای آرادکوه و فعالیت‌های صنایع لبنی و کشتارگاه‌های تهران.

مسجدجامعی یادآور شد: اگر خاطرمان باشد زمانی که برای نخستین بار پدیده ریزگرد را تجربه کردیم آنطور که باید به آن توجه نشد و گمانه‌زنی‌های غیراصولی و غیرمسئولانه موجب شد تا اصل و ریشه مشکل در زمان خود شناسایی نشود و امروز نیز شاهد آن هستیم که این مشکل در صدر چالش‌های محیط زیستی قرار گرفته و هر سال به وسعت آن اضافه می‌شود؛ موضوع بوی نامطبوع گرچه با چهره بحران محیط زیستی در اخبار مطرح شده اما در واقع به دلیل سبک اطلاع‌رسانی نادرست به احساس عدم امنیت شهروندان بویژه در حوزه سلامت دامن زده است و در واکنش ذهنی مردم به عدم اعتماد به مدیران شهری خواهد انجامید.

عضو شورای شهر تهران متذکر شد: بنابراین در واکنش به انتشار ناگهانی بوی نامطبوع در چنین وسعتیبه عنوان یک پدیده نوظهور، لازم است تا شهرداری تهران به عنوان متولی مدیریت بحران، منشاء انتشار بوی نامطبوع و گزارش اقدامات انجام شده را برای جلوگیری از تکرار آن و رفع نگرانی شهروندان به شورای شهر تهران ارائه کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکنون مسئولان هیچ گزارش رسمی به افکار عمومی درباره بوی نامطبوع تهران ارائه نکرده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..