تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن ولادت حضرت زینب با حضور فرزندان مدافعان حرم جنوب شرق استان تهران

جشن بانوی دمشق

جشن ولادت حضرت زینب س با حضور فرزندان مدافعان حرم جنوب شرق استان تهران در حرم حضرت جعفربن موسی ع پیشوا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ در این جشن که در حرم حضرت جعفربن موسی ع برگزار شد، حدود 70 فرزند شهدای مدافع حرم حضور داشتند که با اجرای گروه سرود، سخنرانی و اهدای جوایز همراه بود.
مشاور عالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: ما باید عاقلانه راه خود را انتخاب کنیم چون نتایج آن را بعد ۴۰ سال می بینیم و ۴۰ سال مقاومت مقابل دسیسه های گوناگون تا امروز با پیروزی همراه بوده است.
سردار عامری افزود: از دستاوردهای آن می توان به جبهه مقاومت، اعتماد به نفس ، عقب نشینی دشمن، پیروزی بر ابرقدرتها، بیداری ملت ایران و سربلندی در دفاع مقدس اشاره کرد.
وی گفت: اگر مقابل همین جنگ نیابتی نمی ایستادیم امروز چه می شد، اگر مدافعان حرم نبودند امروز نامی از عراق، افغانستان، لبنان و سوریه نبود و در شهرهای مانند تهران و تبریز و... شاهد جنگ بودیم.
مشاورعالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: عدم مقاومت نیز مانند عهدنامه ترکمن چای به غیر از خفت و تحقیر چیزی برای ایران نداشت.
وی گفت: مدافعان حرم جوانانی هستند که طلیعه امت واحده را می دهند که از ارمان انقلاب؛ صلح و دفاع و مردانگی و ایستادگی نشات گرفته است.

این جشن باهمت بسیجیان شهرستان پیشوا برگزار شد.

جشن مدافعان برای حضرت زینب س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن ولادت حضرت زینب با حضور فرزندان مدافعان حرم جنوب شرق استان تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..