تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریخته شدن روغن در جاده هراز عمدی نبوده است

ساعت: 08:21 منتشر شده در مورخ: 1397/10/23 شناسه خبر: 1448225

رئیس پلیس راه مازندران با تکذیب خبر ریختن عمدی روغن در جاده هراز، گفت: ریخته شدن روغن در این جاده غیر عمدی و به دلیل نشت روغن خودرو ال 90 سانحه دیده بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علیرضا قدمی با اشاره به انتشار کلیپی از وضعیت محور هراز منطقه بهمن گیر، پیچ شیطان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، ضمن تکذیب هرگونه اخباری در خصوص ریختن عمدی روغن در این منطقه،‌ گفت: علت ریخته شدن روغن وقوع سانحه رانندگی و برخورد یک دستگاه خودرو ال ۹۰ با گاردریل کنار جاده بوده است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: در ساعت ۱۱ صبح روز پنج شنبه ۲۰ دی ماه جاری یک دستگاه خودرو ال ۹۰ به علت عدم رعایت سرعت مطمئنه و لغزندگی سطح جاده به واسطه بارش شدید باران با گاردریل بتنی کنار جاده به شدت برخورد می کند که در این حادثه روغن و ضد یخ خودرو ال ۹۰ در سطح جاده ریخته می شود.

وی خاطرنشان کرد: فیلم پخش شده مربوط به قسمت دوم و بعد از وقوع سانحه رانندگی بوده که در فضای مجازی پخش شده و هیچ گونه عمدی در ریختن روغن در کف جاده از سوی افراد دیگر صحت ندارد.

قدمی با اشاره به اینکه این نقطه از محور هراز از نقاط حادثه خیز به شمار می رود به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: همواره با رعایت قوانین و مقررات راهور سلامت خود و دیگران را تضمین کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریخته شدن روغن در جاده هراز عمدی نبوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..