تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کانن تولید دوربین فول فریم بدون آینه 8K را تایید کرد

مدیر ارشد برنامه‌ریزی محصولات کانن اعلام کرد که این شرکت یک دوربین 8K در نقشه‌ی راه خود دارد. همچنین یک مدل مبتدی EOS R در راه است.

کانن اعلام کرد که دوربین فول‌فریم بدون آینه‌ی جدیدی با قابلیت فیلمبرداری 8K خواهد ساخت. یوشیوکی میزوگوچی، مدیر ارشد برنامه‌ریزی محصولات این شرکت، در مصاحبه‌ای با Imaging Resource تأیید کرد که دوربینی با قابلیت فیلمبرداری 8K در نقشه‌ی راه سری EOS R (سری جدید دوربین‌های فول‌فریم بدون آینه‌ی کانن) قرار دارد.

مقاله‌ی مرتبط:

ممکن است هنوز با عرضه‌ی چنین محصولی فاصله داشته باشیم، اما این گفته قابل‌توجه است؛ زیرا کانن با وجود پیشرو بودن در فیلمبرداری FULL HD با عرضه‌ی 5D Mark II در سال ۲۰۰۸، در زمینه‌ی پشتیبانی از 4K مقداری کوتاهی کرد. این شرکت ژاپنی اولین دوربین‌های 4K خود، 5D Mark IV و 1D X Mark II را در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد، اما عرضه‌ی دوربین بدون آینه‌ی آن‌ها با ویژگی 4K، تا سال گذشته و عرضه‌ی EOS M50 به‌طول انجامید. همچنین با اینکه دوربین جدید EOS R می‌تواند تصاویر 4K ضبط کند، اعمال ضریب کراپ ۱.۸ در زمان فیلمبرداری، ثبت تصاویر واید را سخت می‌کند و درکنار مشکلات دیگر، باعث می‌شود فیلمبرداری در این دوربین با حالت ایده‌آل فاصله‌ی زیادی داشته باشد.

اگر فیلمبرداری را کنار بگذاریم، اولین نسل EOS R یک دوربین فول‌فریم میان‌رده‌ی قوی است و به‌گفته‌ی Canon در آینده مدل‌های رده بالاتر و پایین‌تری از این سری عرضه خواهند شد. میزوگوچی می‌گوید:

ما در حال توسعه‌ی چندین دوربین EOS R هستیم، اما به‌دلیل سطوح مختلف ویژگی‌های مدنظر، به احتمال زیاد اولین مدلی که عرضه می‌کنیم یک مدل پایین‌رده خواهد بود تا تعداد زیادی از مشتریان بتوانند وارد این رده شوند و از کیفیت تصاویر فول‌فریم لذت ببرند. بدون شک یک مدل حرفه‌ای نیز در پیش خواهد بود اما احتمالا مدل بعدی که معرفی می‌کنیم نخواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کانن تولید دوربین فول فریم بدون آینه 8K را تایید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..