تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهامداران ۸ شرکت به مجمع می روند

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان از سهامداران خود برای حضور در مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور۱۳۹۷ دعوت کرد.

این شرکت از کلیه سهامداران خواست تا در ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه ۳۰دی۱۳۹۷ درمحل تهران، میدان فاطمی، خیابان شهید گمنام، پلاک۱۴، طبقه چهارم حضور یابند.

«سبزوار» ۳۰ دی به مجمع می رود

شرکت سیمان لار سبزوار از سهامداران خود دعوت کرد تا در مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور۱۳۹۷ حضور یابند. این شرکت زمان مجمع را ساعت ۱۱:۰۰ اعلام کرد.

محل برگزاری این مجمع در شهر سبزوار، خیابان شهید مطهری، میدان لاله، تالار کاشفی، مجتمع فرهنگی هنری اسرار است.

۳۰دی، مجمع «ثفارس»

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت عمران و توسعه فارس در ۳۰ دی ۱۳۹۷ برگزار می شود. دستور جلسه این مجمع بررسی صورت های مالی سال مالی منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۷ است.

این مجمع در ساعت ۱۴:۳۰ روز یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ در شیراز، خیابان اردیبهشت، برج الکترونیک(IT)، طبقه یازده تشکیل می شود.

مجمع سالانه «وایرا»  در ۳۰دی۱۳۹۷

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری صنایع ایران در ۳۰ دی ۱۳۹۷ در در تهران،  محله یوسف آباد، کوچه پله سوم، خیابان ولیعصر، پلاک ۲۲۲۴، برج سرو ساعی، طبقه ۱۴، واحد ۱۴۰۶ برگزار می شود.

در این مجمع صورت های مالی سالانه، سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ بررسی می شود. این جلسه در ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۳۰ دی۱۳۹۷ تشکیل می شود.

مجمع «دی» در ۳۰دی

بانک دی مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده خود را در ۳۰ دی ۱۳۹۷ برای بررسی صورت‌ های مالی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ برگزار می شود.

«دی» از سهامداران دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در محل سالن همایش های بین المللی هتل المپیک، واقع در تهران، جنب درب غربی استادیوم آزادی، هتل المپیک برگزار می شود، حضور بهم رسانند.

مجمع سالانه «چنوپا» در ۳۰ دی

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نئوپان ۲۲ بهمن در ۳۰ دی ۱۳۹۷برگزار می شود. این جلسه برای بررسی صورت های مالی سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ برگزار می شود. این مجمع در ساعت ۱۰:۳۰ و روز یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ درمحل تهران، خیابان استاد مطهری، خیابان میرعماد، خیابان سیزده (شهید جنتی)، پلاک ۴۰ طبقه دوم واحد ۹ برگزار می شود.

۳۰دی؛ مجمع «اتکام»

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه اتکایی امین ۲۷ دی ۱۳۹۷ تشکیل می شود. سهامدارن این شرکت در خصوص تقسیم سود مجمع عمومی عادی سالانه مورخ ۲۷ دی۱۳۹۷ می پردازند.

این مجمع در ساعت ۱۳:۰۰ روز پنج شنبه ۲۷ دی۱۳۹۷ درمحل دفتر مرکزی شرکت، واقع در جزیره کیش، خیابان سنائی،  بلوار اندیشه ، قطعه N.B.O۱۶ برگزار می شود، حضور بهم رسانند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهامداران ۸ شرکت به مجمع می روند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..