تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشکسوتان ورزش پارالمپیک هدایای خود را به موزه اهدا می‌کنند

پیش‌کسوتان ورزش پارالمپیک هدایای خود را به موزه اهدا می‌کنندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، در آستانه افتتاح موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک، چند تن از پیشکسوتان ورزش پارالمپیک کشور، هدایای خود را طی مراسمی به موزه اهدا می‌کنند.

بر اساس مصوبه هیات اجرایی موزه، به ریاست وزیر ورزش و جوانان، مقرر شد بهره برداری از فاز اول موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک در بهمن ماه و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گیرد.

به همین مناسبت کمیته ملی پارالمپیک با دعوت از چند تن از پارالمپین‌های پیش کسوت، مراسمی را پیش بینی کرده است که طی آن پارالمپین‌های مدعو، یادبود‌های خود را اهدا می‌کنند تا با نام خودشان در این موزه نگهداری شود.

افتتاح موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک گام مهمی در ثبت و نگهداری خاطرات افتخار آفرینی ورزشکارانی است که در ادوار مختلف توانسته‌اند پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز درآورند و بدون شک یادگاری ارزشمند برای نسل کنونی و آینده کشورمان خواهد بود.

این مراسم روز سه شنبه، ۲۵ دی ماه در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

خسروی وفا: انتخابات با اساسنامه جدید و قانونی برگزار شد

جوانمردی: موفقیت ورزشکاران در پارالمپیک توکیو به حمایت مسئولان ورزش بر می‌گردد

انتهای پیام/

افتتاح موزه ورزش المپیک و پارالمپیک کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشکسوتان ورزش پارالمپیک هدایای خود را به موزه اهدا می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..