تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاری‌سن‌ژرمن به پرسپولیس می‌رسد

تیم فوتبال پاری سن ژرمن برای تمرینات زمستانی در کمپ اسپایر قطر اردو می‌زند.

پاریس سن ژرمن راهی کمپ اسپایر شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت الرای، تیم فوتبال پاری سن ژرمن امروز «یکشنبه» پس از اتمام دیدار‌های این تیم در مسابقات لیگ و جام حذفی فرانسه راهی کشور قطر خواهد شد تا در کمپ اسپایر تمرینات زمستانی خود را پیگیری کند.

قرار است این تیم علاوه بر حضور در کمپ اسپایر برخلاف سایر تیم‌ها تمرینات خود را در ورزشگاه فوق پیشرفته خلیفه انجام دهد و هواداران این تیم نیز می‌توانند با حضور در ورزشگاه شاهد حضور بازیکنان بزرگی همچون نیمار، بوفون، کاوانی و ام باپه باشند.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس در حال حاضر در کمپ اسپایر قطر حضور دارد و این موضوع می‌تواند برای هواداران سرخپوشان ایران جالب توجه باشد.

بیشتر بخوانید:

اسامی ۲۳ بازیکنان تیم امید برای سفر به قطر اعلام شد

قنبرپور: شرایط پرسپولیس در قطر خوب است/ باید به "بودمیر" زمان داد تا با تیم هماهنگ شود

موافقت برانکو برای بازی با اوپن بلژیک

انتهای پیام/

تمرینات زمستانی تیم فوتبال پاری سن ژرمن در کمپ اسپایر قطر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاری‌سن‌ژرمن به پرسپولیس می‌رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..