تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهند علی: انگیزه زیادی برای گلزنی به ایران دارم

۸۱۹۳۲۱

۴۱ بازدید

مهند علی مهاجم تیم ملی فوتبال عراق تاکید کرد که به دنبال پیروزی برابر ایران در دیدار پایانی هستند و انگیزه زیادی برای گلزنی دارد.

ورزش سه: تیم ملی فوتبال عراق در دیدار برابر یمن توانست با سه گل به پیروزی برسد.

مهند علی در این دیدار هم توانست گلزنی کند تا تعداد گل های خود را به عدد ۲۲ برساند. او تاکید کرد که انگیزه زیادی برای گلزنی برابر ایران دارد.

مهاجم عراقی ها گفت: «گلزنی در هر دو دیدار برابر ویتنام و یمن باعث می شود تا انگیزه زیادی برای گلزنی برابر ایران هم داشته باشم. می خواهیم با پیروزی در دیدار پایانی به عنوان صدرنشین به دور بعد راه پیدا کنیم. بازی خوبی را مقابل یمن به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به دور بعد راه پیدا کردیم.»

ایران و عراق با ۶ امتیاز صعود خود را به دور بعد قطعی کرده اند و دیدار پایانی دو تیم برای صدرنشینی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهند علی: انگیزه زیادی برای گلزنی به ایران دارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..