تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضایت بازیکنان استقلال از اردوی ترکیه

۸۱۹۳۰۸

۵۴۹ بازدید

بازیکنان تیم فوتبال استقلال از اردوی آماده‌سازی تیم‌شان در کشور ترکیه رضایت دارند.

خبرگزاری میزان: اگر چه هواداران استقلال به برگزاری اردوی تیم‌شان در ترکیه انتقاد کرده و مدعی بودند پرسپولیس در اردوی قطر در بهترین کمپ تمرین کرده و استقلالی‌ها باید در سرما تمرین کند، اما بازیکنان استقلال از اردوی خود رضایت دارند.

کمپ امیر اسپورت ترکیه در آنتالیا امکانات نسبتا خوبی دارد و بازیکنان از حضور در این اردو رضایت دارند. گفتنی است وینفرد شفر قصد دارد در این اردو دو دیدار تدارکاتی برای شاگردانش در نظر بگیرد که یکی از آنها نهایی شده و آبی‌پوشان قرار است به مصاف نماینده رومانی بروند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضایت بازیکنان استقلال از اردوی ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..