تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاخص‌هایی قابل دفاع در حوزه عدالت آموزشی داریم/ فضای آموزشی لازم در سیستان و بلوچستان نداریم

شاخص های قابل دفاعی در حوزه عدالت آموزشی داریم/ انعقاد تفاهم نامه برای ادامه مسیر رسیدگی به مناطق محرومبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در هشتمین جلسه شورای هماهنگی بهبود و ارتقای شاخص های آموزشی و پرورشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته که در وزارت رفاه برگزار شد اظهار کرد: هدف اصلی این برنامه و شورای هماهنگی ارتقای شاخص‌ها بوده است، البته به این روند نقدهایی وارد است؛ باید موانع را شناسایی کرده تا با سرعت بیشتری حرکت کنیم در واقع شورای هماهنگی از معدود جلساتی است که دستگاه‌های ذی‌ربط را دور هم جمع کرده تا مشکلات را حل کنند.

وی ادامه داد: در موضوع عدالت آموزشی از بُعد کمی شاخص‌هایی قابل دفاع داریم اما همچنان در مناطق کمتر توسعه یافته کاستی‌هایی داریم و برگزاری چنین نشست هایی باید با جدیتی بیشتر دنبال شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در گذشته چهار استان به عنوان هدف بودند گفت: اقدامات خود را در این استان ها انجام دادیم و امروز گزارشات کارگروه‌ها را خواهیم شنید.

توجه ویژه به کودکان بازمانده از کار

بطحایی تصریح کرد: تقسیم کار ملی در حوزه کودکان بازمانده از کار انجام شده است و امروز تفاهم نامه‌ای منعقد می‌شود تا نقشه کار برای ادامه مسیر کاملا مشخص شود.

وی درباره وضعیت پوشش تحصیلی در سیستان و بلوچستان گفت: در استان سیستان و بلوچستان با مراجعه کنندگانی مواجه هستیم که فضای آموزشی نداریم تا در اختیار آنها قرار دهیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نرخ پیش دبستانی در طول چهل ساله گذشته از ۲۰ درصد به بالای ۷۰ درصد رسیده است، بیان کرد: این عدد شاخصی بالاست و امیدوار هستیم در دوره ابتدایی که زیربنای توسعه کشور برنامه ریزی می‌شود بتوانیم موفقیت‌هایی بیشتر داشته باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاخص‌هایی قابل دفاع در حوزه عدالت آموزشی داریم/ فضای آموزشی لازم در سیستان و بلوچستان نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..